Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رونمایی رنو از نسخه “اینیشیال پاریس” کولئوس در نمایشگاه خودروی پاریس

چند ماه قبل و درست در ماه آوریل، کمپانی رنو برای اولین بار از نسخه جدید شاسی بلند محبوب و زیبای خود، یعنی کولئوس، در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی کرد. حالا رنو نسخه لوکس “اینیشیال پاریس” این خودروی جدید را به نمایشگاه پاریس آورده تا در زادگاهش برای حریفان کری بخواند!

2016-renaultkoleosparis-04

این نسخه سطح بالا از کولئوس، که قرار است فقط در برخی بازارهای منتخب اروپایی و به صورت محدود در پاییز سال آینده میلادی به همراه مدل معمولی به فروش برسد، در ظاهر با رنگ‌های خاص سفید یا مشکی Amethyste که به لبه‌های بنفش تیره آغشته شده ، رینگ‌های 19 اینچ برش خورده با الماس، تزئینات ویژه نشان تجاری و ماژول‌های دکوری در باله جلو، خودنمایی می‌کند. شاید ظاهر بیرونی این نسخه تفاوت چندانی را با مدل معمولی نداشته باشد، اما به محض ورود به داخل کابین، تفاوت‌های اصلی آشکار می‌شوند.

2016-renaultkoleosparis-03

مجهز شدن به روکش چرم طبیعی و بسیار باکیفیت Nappa در رنگ‌های مشکی یا خاکستری، فرمان و اهرم تعویض دنده با روکش چرم متفاوت، تریم چرم دوز بسیار زیبا و چشم نواز برای داشبورد و رودری‌ها، سیستم صوتی بسیار پیشرفته Bose، صندلی‌ها با ارگونومی بهتر و همینطور نورپردازی بنفش رنگ از تفاوت‌های بارز نسخه اینیشیال پاریس با مدل معمولی محسوب می‌شوند.

2017-renault-koleos-initiale-paris-7

این شاسی بلند فرانسوی آخرین محصول کمپانی رنو است که به زبان طراحی جدید رنو، همانند مدل‌های Espace، تالیسمان و مگان، مجهز شده است. هنوز رنو به‌طور رسمی اعلام نکرده که کولئوس را با چه پیشرانه‌ای روانه بازار خواهد کرد اما این پیشرانه هرچه که باشد قرار است به سیستم AWD و در نسخه‌های تک و دو دیفرانسیل مجهز شود. رنو کولئوس ابعادی به صورت 4670 میلی‌متر طول و 1840 میلی‌متر عرض دارد و ارتفاع آن از زمین 213 میلی‌متر است. فضای داخل کابین این خودرو در کلاس خودش، بیشترین مقدار ارزیابی شده به‌طوریکه سرنشینان عقب 289 میلی متر فضای قرارگیری پا را در اختیار دارند.

2016-renaultkoleosparis-05

از قابلیت‌ها و ویژگی‌های ایمنی کولئوس جدید می‌توان ترمز اضطراری، هشدار رانندگی بین خطوط، هشدار نقاط کور، هشدار رعایت فاصله با خودروهای جلویی و کناری، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی برای تنظیم سرعت مجاز، تنظیم خودکار شدت نور چراغ‌ها، دوربین عقب، حسگرهای جلو، عقب و جانبی برای پارک خودرو و سیستم تشخیص خستگی راننده را نام برد. رنو این شاسی بلند را در شهر بوسان کره جنوبی تولید و پاییز سال آینده میلادی در 80 کشور دنیا به فروش خواهد رساند. فقط نسخه چینی این خودرو که مخصوص این کشور می‌باشد، در ووهان چین مونتاژ خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.