مکمل بنزین
گوناگونخبر

مرسدس بنز AMG GT در سایز بچه‌گانه به بازار عرضه شد!

مثل اینکه شرکت‌های خودروساز تصمیم گرفته‌اند تا از محصولات رده بالای خود، یک نمونه کوچک را برای کودکان عرضه کنند تا آنها هم از داشتن یک اسباب بازی منحصر به‌فرد لذت ببرند. مدتی قبل شاهد آن بودیم که کمپانی انگلیسی مک‌لارن، یک نسخه از مدل P1 را با موتور شارژی برقی برای بچه‌ها تولید و روانه بازار کرد. حالا امروز مطلع شدیم که مرسدس بنز هم توسط یکی از شرکای تجاری و قدیمی خودش، یکی از سوپر اسپرت‌های مطرح خود را در فرم کودکانه به میدان بازی بچه ها فرستاده است.

16c876_35_d325962

این محصول جدید Bobby-AMG GT نام دارد و همانند مک‌لارن P1 به‌طور ویژه در ابعادی کوچک و مناسب برای کودکان طراحی شده است. برای مدل P1 یک بدنه نسبتا بزرگتر درنظر گرفته شده و کودک با بازکردن درب‌های باله‌ای شکل به داخل آن وارد و بوسیله یک موتور شارژی برقی آن را به حرکت در می‌آورد. اما در مدل مرسدس، کودک روی اسباب بازی سوار شده و با تماس پاها برروی زمین و ایجاد فشار، شروع به حرکت می‌کند.

16c876_14_d325952

بنابراین برخلاف مک‌لارن که سرعت آن توسط موتور برقی به 3 مایل در ساعت می‌رسد و از حرکت دنده عقب هم بهره‌برده، در مرسدس قدرت پاها حرف اول را می‌زند و همه چیز به توان کودک بستگی دارد. از ویژگی‌های اصلی این اسباب بازی می‌توان به ستون قابل تنظیم ارتفاع فرمان، صندلی فومی راحت و باکیفیت، رینگ‌های مقاوم با پره‌های ریز و زیبا و لاستیک‌های مخصوص نرم با قابلیت حرکت با صدای کم و همینطور مقاوم در برابر لغزش حتی در سطوح داخلی محیط خانه اشاره کرد.

16c876_37_d325964

اسباب بازی Bobby-AMG GT به صورت استاندارد با رنگ نقره‌ای و صندلی قرمز رنگ برای فروش عرضه شده اما یک نسخه ویژه با عنوان Bobby-AMG GT S هم درکنار این اسباب بازی تولید شده که تفاوت آن در رنگ زرد بدنه، رینگ‌ها و صندلی مشکی و همینطور چراغ‌های LED جلو و عقب می‌باشد. تولید این اسباب بازی با سفارش مرسدس بنز و توسط شرکت BIG toys صورت گرفته که از سال 1972 میلادی تا به امروز نزدیک به 17 میلیون اسباب بازی را در این فرم و از روی 100 مدل معروف و متنوع موجود در دنیای واقعی، تولید کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا