مکمل بنزین
گوناگونخبر

مینی‌کوپر جدید با چهارچرخ متحرک و ۲۲۸ اسب‌بخار وارد می‌شود!

همانطور که انتظار داشتیم، مینی‌کوپر شش‌در کلاب‌من، کار‌های ساختش را به بخش روبه توسعه‌ی بی‌ام‌دبلیو سپرده‌است. با توجه به اخبار منتشرشده، مدل‌های سقف‌دار، قابل‌تبدیل و کانتری منِ مینی موتورهای جدیدتر با ظاهری شگفت‌انگیز دارند. اما در کلاب‌من، از سیستم معمول چهارچرخ متحرک با جدیدترین موتور ۲لیتری توربو‌شارژ ۴ سیلندر استفاده شده که ۲۲۸ اسب‌بخار و ۲۵۸پوند بر فیت گشتاور تولید می‌کند.

mini-john-cooper-works-clubman-accurately-rendered-proves-jcw-badge-is-just-a-trim-level-now_2

براساس گفته‌های کمپانی مینی، این‌خودرو قادراست صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۶.۳ ثانیه طی کند و فرقی نمی‌کند که مدل با دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی را دردست داشته‌باشید یا ۸ سرعته‌ی اتوماتیک. ترمزهای برمبو، سیستم اگزوز اسپورت و خیلی چیزهای هیجان‌انگیز دیگر هم روی پکیج کلاب‌من هستند. درون کلاب‌من، با وجود صندلی‌های مسابقه‌ای جذاب‌تر هم می‌شود.

damimage-wide-_0

وقتی ما مدل کلاب‌من اس را امتحان کردیم، قدرت بسیار زیاد این خودرو برایمان عجیب بود با وجود این‌که موتور ۱۸۹ اسب‌بخاری آن، از خودروهایی مانند فولکس گلف و فورد فوکوس بسیار ضعیف‌تر است.

با حدود ۲۳۰ اسب‌بخار، کلاب‌من جایی بین فولکس‌واگن و فورد قرار می‌گیرد که سیستم چهارچرخ متحرک آن، تجربه‌ای متفاوت را به ارمغان می‌آورد. هنوز قیمت کلاب‌من رسما اعلام نشده‌ و ما به محض این‌که قیمت این خودرو مشخص‌شد، به شما خواهیم گفت که آیا خرید آن به صرفه‌است یا نه.

1450687669597022241

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا