Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

ون تمام برقی مرسدس با برد ۲۷۰ کیلومتر، رونمایی شد

مرسدس بنز، تحقیقاتش را درباره‌ ون تمام برقی خود منتشرکرده که ادعا می‌کند این تحقیقات، آینده‌ ون‌های تمام برقی است. ون جدید تنها در صنعت خودروهای تجاری تغییر ایجاد نمی‌کند بلکه به‌طور کلی صنعت حمل و نقل را دگرگون می‌کند.

مرسدس می‌گوید: در این ون جدای از سیستم انتقال قدرت تمام برقی، از راه‌حل‌های ابداعی مختلف و بسیاری برای طولانی‌تر کردن برد در اماکن شهری و غیرشهری استفاده‌شده‌است. ون جدید، اولین ونی است که به‌طور کاملا دیجیتال با تمام افراد مشمول در پروسه (از بخش توزیع تا گیرنده) در ارتباط است.

  _dsc5441

به‌طور جزئی‌تر، این ون از یک فضای بار کاملا خودکار و سیستم انتقال بار یکپارچه بهره می‌برد. به‌عنوان مثال، اپراتور یک شرکت حمل بار می‌تواند ون را در یک منطقه‌ی مسکونی پارک کند و بسته‌های متعددی را به مشتری‌های نزدیک به‌هم تحویل دهد.

ون جدید مرسدس، از یک موتور تمام برقی ۱۰۰ اسب‌بخاری بهره می‌برد که با توجه به قابلیت‌های اختیاری گوناگون، می‌تواند بردی بین ۸۰کیلومتر تا ۲۷۰کیلومتر داشته‌باشد.

سرپرست بخش ون‌های مرسدس می‌گوید: ما با عرضه‌ی این ون، ایده‌ی نسل بعدی ون‌ها را مطرح کردیم. سیستم اتوماسیون خودکار ون، تمام پروسه‌ی باربری را (از بخش بارگیری و حمل در جاده تا رساندن بار به گیرنده) به هم وصل می‌کند. این سیستم هم کار را برای مسئول پخش بار راحت‌تر می‌کند و هم مدت‌زمان رسیدن بار به مشتری را بسیار کم‌تر می‌کند.

_dsc5461

بخش توسعه‌ی ون‌های مرسدس بر سه بخش تمرکز داشته‌است: اولین بخش، متحدکردن ون با اینترنت اشیا است که نتیجه‌اش، اضافه‌شدن فناوری‌های هوشمند جدید به این ون مانند بخش حمل بار هوشمند است که داده‌های مربوط به وضعیت انتقال و محل فعلی بار را جمع‌آوری و پردازش می‌کند و یک سیستم ابداعانه‌ی مدیریت خودکار دارد که با استفاده از آن می‌تواند اشیا را براساس محل نهایی، مرتب‌ کند. بخش دوم راه‌حل ابداعانه‌ای است که با استفاده از سخت‌افزار جدید، صنعت حمل و نقل را دگرگون می‌کند. این سخت‌افزار، یک فضای حمل بار خودکار را ایجاد می‌کند که کار مسئول انتقال بار را بسیار راحت‌تر می‌کند. و نهایتا بخش سوم، ایجاد محیطی است که در آن، اشخاص می‌توانند بسیار راحت‌تر و کارامد‌تر عمل انتقال بار را انجام دهند.

mercedes-benz-van-rear

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.