مکمل بنزین
گوناگونخبر

رولز-رویس اولین استودیوی خودروی خارج از انگلستان خود را در کره‌جنوبی افتتاح کرد!

به سفارش دادن یک رولز-رویس فکر می‌کنید؟ مشکلی نیست. اگر وقت دارید می‌توانید به کارخانه آن در گودوود پرواز کنید و سفارش خود را ثبت کنید (ما که وقت نداریم وگرنه حتما می‌رفتیم). اما مشتریان در شرق دور دیگر نیازی به طی کردن این مسیر طولانی ندارند، چرا که این سازنده خودروهای لوکس اولین استودیوی دور از خانه خودروهای موتوری رولز-رویس را افتتاح کرده است.

rolls-royce-korea-studio-1

این مکان جدید در اینچئون کره‌جنوبی، به مشتریان خود علاوه بر دادن شانس دیدن برخی از خودروهای این کمپانی اجازه می‌دهد تا خودروی خود را در آتلیه مجاور سفارشی‌سازی کنند. در این آتلیه که به هدف به تبلور روح اصلی این کمپانی در انگلیس، طراحی شده، طیف گسترده‌ای از آپشن‌ها، رنگ‌ها، تزیینات چوبی و روکش‌های چرمی برای سفارش موجود است.

علاوه‌براین، این مکان که در نزدیکی فرودگاه اصلی سئول واقع شده است، یک پیست بسته ۱.۶ مایلی دارد که مشتریان می‌توانند در آن به رانندگی با آخرین مدل‌های این کمپانی بپردازند. مدرسان آموزش‌دیده این کارخانه نکات ظریف خودروها را در تنها کارخانه رولز-رویس در جهان که یک پیست بسته دارد، های‌لایت کرده‌اند.

rolls-studio

این استودیوی دائمی از همان تجهیزات محل فصلی کن فرانسه و پروتو سرووی ساردینا استفاده می‌کند و دیدن یک سری از نسخه‌های ویژه در کره چندان تعجب‌آور نیست.

مدیر ارشد اجرایی رولز-رویس، تورستن مولر اوتوش، در راه بازگشت از ژاپن، این مکان را که نقطه عطفی برای رولز-رویس به شمار می‌رود،‌ پیش از بازگشایی عمومی آن در تاریخ ۱ نوامبر، افتتاح کرد. او همچنین ربان نمایندگی رولز-رویس در شهر بوسان قیچی کرد. این نمایندگی پس از نمایندگی سئول دومین نمایندگی رولز-رویس در کره‌جنوبی است.

rolls-royce-korea-studio-3

فربد داودی

فربد داودی نویسنده و مترجم مطالب و اخبار حوزه خودرو در چرخان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا