مکمل بنزین
گوناگونخبر

لندروور دیفندر جدید سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد!

نمایشگاه خودرو پاریس برای لندروور بسیار مهم بود چرا که این خودروساز در آن از دیسکاوری کاملا جدید خود رونمایی کرد و البته ما می‌دانیم خودروی برجسته دیگری که لندروور قرار است از آن رونمایی کند،‌ چیست. رئیس جگوار و روور،‌ دکتر رالف اسپت گفته است که دیفندر کاملا جدید در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود. علاوه بر این، اسپت تایید کرده که این خودرو براساس همان سبک معماری آلومینیومی دیسکاوری جدید، رنج‌روور و رنج‌روور اسپرت ساخته می‌شود و وابستگی‌ای به اووک یا دیسکاوری اسپرت نخواهد داشت. این بدین معناست که این خودرو یک خودروی آفرود واقعی خواهد بود. همین‌طور هم باید باشد.

landrover-3

طراحی این خودرو به پایان رسیده و در حال حاضر مهندسی و تست‌ نمونه‌های اولیه در حال انجام است. اسپت اشاره کرده که “در این ‌که دیفندر جدید یک خودروی برجسته خواهد بود شکی نیست. ما در حال کار برروی جانشین زیبای دیفندر قدیمی هستیم. سبک‌ معماری این خودرو از المان‌هایی متفاوتی (نسبت به سایر خودروهای آلومینیومی) بهره می‌برد.” چند سال پیش لندروور از دو کانسپت دیفندر رونمایی کرد که هم با عکس‌العمل‌هایی مثبت و با عکس‌العمل‌هایی منفی از سوی طرفداران این برند مواجه شد. هیچ صحبتی از این‌که دیفندر ۲۰۱۸ شباهتی به آن کانسپت‌ها دارد یا نه، نشده است، اما احساس می‌شود که شباهتی وجود نخواهد داشت.

landrover-4

این احتمال وجود دارد که لندروور تصمیم گرفته باشد که طراحی خارجی این خودرو بیش‌تر شبیه به نسخه اصلی آن باشد تا کانسپت‌های گرد و شبیه به اووک. انتظار می‌رود که دیفندر جدید ظاهر بلند و عمودی نسخه اصلی را به همراه اشاراتی از طراحی مدرن داشته باشد. این خودرو احتمالا ظاهری کاملا تقلیدی نخواهد داشت و نیاز دارد تا از سایر خودروهای خط تولید جدا باشد. جزئیات بیش‌تر هنگام انتشار عکس‌های جاسوسی به دست ما خواهد رسید.

landrover-2

فربد داودی

فربد داودی نویسنده و مترجم مطالب و اخبار حوزه خودرو در چرخان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا