مکمل بنزین
گوناگونخبر

لوانته و زگنا در پشت معروفترین ویترین فروشگاهی لندن!

این روزها دو شرکت مطرح ایتالیایی، ویترین یکی از معروفترین و در عین‌حال بزرگترین مراکز خرید کشور انگلستان را اشغال کرده‌اند! کمپانی خودروسازی مازراتی و مجموعه مد و پوشاک زگنا (Ermenegildo Zegna) آخرین محصولات تولیدی خود را در فضای نمایشگاهی مرکز خرید Harrods لندن به‌معرض نمایش عموم قرار داده‌اند. مازراتی که قصد دارد تا مدتی دیگر اولین شاسی‌بلند خود، یعنی لوانته را برای فروش به بازار انگلستان عرضه کند، این فرصت را ایجاد کرده تا با به نمایش گذاشتن دو دستگاه از این خودرو، علاقه‌مندان را از نزدیک با آن آشنا کند.

header_harrods2013-png

البته لوانته‌های به نمایش درآمده در این مرکز خرید، نسخه‌های عادی نبوده و به‌نحوی خاص محسوب می‌شوند. مدل اول با تزئینات داخلی بسیار متفاوت و سطح بالا همراه شده که به صورت اختصاصی توسط زگنا طراحی شده و از این لحاظ به‌خوبی خودنمایی می‌کند. با ورود به فضای کابین، قسمت‌های مختلفی همچون سقف، رودری‌ها، صندلی‌ها و قطعاتی از داشبورد که با بهترین چرم طبیعی و تزئینات ابریشمی پوشیده شده‌اند، نظر هر بیننده‌ای را به‌خود جلب می‌کنند. اما مازراتی برای خودروی دوم تصمیم گرفته از تم اسپرت استفاده کند و به همین منظور آن‌را به رنگ مشکی Nero و قطعات اسپرتی همچون رینگ‌های 20 اینچی ویژه، مجهز نموده است.

1269739_100909mas

شرکت زگنا هم از مجموعه محصولات جدید خود با عنوان Zegna-Maserati رونمایی کرده که همزمان با عرضه مازراتی لوانته در انگلستان، قبل از اینکه فروش جهانی آن شروع شود، یک ماه زودتر و به صورت اختصاصی فقط در این کشور عرضه خواهند شد. این مجموعه جدید شامل مواردی همچون لوازم سطح بالای جانبی برای رانندگی و مسافرت، کوله پشتی چرم، کفش چرم، پیراهن منقش به لوگوی مازراتی و یک شال ابریشمی در رنگ قهوه‌ای می‌شود. در سال‌های اخیر، این دو شرکت ایتالیایی وارد همکاری‌های مهمی شده‌اند که نتیجه آن تولید مجموعه‌های متنوعی از پوشاک، لوازم جانبی و تریم‌های بسیار باکیفیت و لوکس شده که نمونه‌های آن‌را می‌توان در مازراتی کواتروپورته، گیبلی و لوانته مشاهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا