مکمل بنزین
گوناگونخبر

اشکودا با کمک فولکس‌واگن وانت می‌سازد!

اشکودا تمرکز خود را برای حضور بهتر در ایالات‌متحده امریکا و عرضه محصولات جدید افزایش داده است. تولید و عرضه شاسی‌بلند Kodiaq، اولین گام بزرگ کمپانی اشکودا برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازارهای جهانی بوده و اکنون هدف بعدی اشکودا ساخت و تولید یک وانت است!

skoda-pickup

عضو هئیت مدیره امور بازاریابی اشکودا؛ Werner Eichhorn، در نمایشگاه خودروی پاریس درباره تولید وانت توسط کمپانی اشکودا می‌گوید: «اشکودا برای ساخت وانت از پلتفرم فولکس‌واگن Amarok استفاده کرده و نخستین وانت خود راخواهد ساخت. هم اکنون میلیون‌ها نفر از مردم جهان در آمریکای شمالی و قاره آسیا با وانت تردد می‌کنند و عرضه چنین خودروهایی ورود به بازار جدیدی برای تجارت و سود‌آوری بیش‌تر است. عرضه وانت توسط اشکودا یک فرصت واقعی بوده و ما نمی‌خواهیم که به شکل کوتاه مدت در این بخش از بازار حضور داشته باشیم. اشکودا در حال حاضر تصمیم قطعی برای تولید وانت نگرفته و فعلا در حال تجریه و تحلیل داده‌ها و شرایط بازارهای جهانی است».

در صورت تولید و عرضه وانت توسط کمپانی اشکودا، رقبای اصلی آن در آمریکای شمالی را می‌توان خودروهایی مانند؛ نیسان ناوارا، رنو آلاسکا و … دانست.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا