مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی از فورد موستانگ کانورتیبل 2018

حدود سه سال پیش نسل ششم فورد موستانگ معرفی شد و از آن زمان تاکنون، کمپانی فورد در حال آماده‌سازی نسل جدید فورد موستانگ بوده و حالا تصاویری از نسخه در حال تست این خوردو با استتار نقطه چینی منتشر شده است. نوع استتار و پوشش خودرویی که در تصاویر می‌بینید؛ این گمانه‌زنی‌ها را تقویت می‌کند که نسخه جدید فورد موستانگ از نظر طراحی با یک تجدید نظر کامل روبرو بوده است؛ اما تاریخ به ما ثابت کرده است که این گونه گمانه زنی‌ها درباره فورد موستانگ تا حد زیادی قابل قبول نیست.

2018-ford-mustang-convertible-spy-photo

فورد موستانگ جدید چیزی فراتر از طراحی و چهره جذاب امروزی خواهد داشت و ظاهرا در هر دو نمونه چهار درب و کوپه آن، از یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک استفاده خواهد شد. این موضوع اوایل سال جاری میلادی توسط یکی از کارمندان نمایندگی‌های فورد و انتشارتصاویری از کاتالوگ قطعات فورد موستانگ جدید افشاء شد. ظاهرا نسخه‌ای از گیربکس جدید فورد موستانگ با توجه به همکاری فورد و جنرال‌موتورز در کامارو ZL1 مورد استفاده قرار گرفته است.

2018-ford-mustang-convertible-spy-photo1

هنوز مشخص نیست که گیربکس مذکور با یک موتور 2.3 لیتری و یا 5 لیتری چهار سیلندر توربو عرضه خواهد شد یا نه؛ ولی با توجه به گزارش Autocar به احتمال زیاد موتوری بزرگ‌تر و از نوع اکوبوست از گیربکس جدید بهره‌مند خواهد شد. موتور اکوبوست فورد هم اکنون به همراه یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود.

فورد Shelby GT350 با یک گیربکس دو کلاچ عرضه شده و سوپر اسپرت 2017 GT نیز از یک گیربکس هفت سرعته بهره می‌برد و این موضوع اثبات می‌کند که فورد موستانگ جدید، لزوما مشابه هیچ کدام از خودروهای معروف و قدرتمند کنونی کمپانی فورد نیست.

به احتمال زیاد فورد موستانگ جدید؛ ماه آینده و در جریان نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی شده و در سال 2018 وارد بازار جهانی خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا