مکمل بنزین
گوناگونخبر

هوندا CR-V با پیشرانه‌ای قدرتمند!

هوندا پس از یک دهه تولید و عرضه خودروهای خود با طراحی نه چندان دلچسب؛ نسل جدید و هیجان‌انگیز محصولات خود را معرفی کرده است. غول ژاپنی نسخه جدید CR-V را در نمایشگاه خودروی پاریس به نمایش گذاشت. CR-V جدید با طراحی ویژه و موتور قدرتمند و نسل پنجمی خود به جنگ نیسان Rogue و فولکس‌واگن Tiguan خواهد رفت.

honda-cr-v

هوندا CR-V جدید با یک موتور توربوشارژ 1.5 لیتری و با قدرت 190 اسب‌بخار عرضه خواهد شد. البته نسخه قدرتمندتر CR-V  به همراه یک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی تولید می‌شود. براساس شنیده‌ها هر دو مدل مذکور، برای انتقال قدرت پیشرانه‌ها از گیربکس CVT استفاده می‌کنند و تاکنون اطلاعات جدید و کاملی درابطه با گیربکس مذکور انتشار نیافته است.

honda-cr-v

علاوه بر این؛ CR-V جدید از یک سیستم تعلیق بروز شده بهره می‌برد. هوندا تعلیق جلو و عقب CR-V  را بهبود بخشیده و فاصله  CR-V از زمین را بیشتر کرده است. هوندا در محیط داخلی CR-V جدید، از بهترین مواد اولیه استفاده نموده و در صفحه نمایش جدیدش امکان استفاده از  Android Auto و اپل CarPlay را نیز برای خریداران محیا کرده و البته سیستم ناوبری آن را نیز توسعه داده است.

honda-cr-v

CR-V جدید از نظر ایمنی هم بهبود چشمگیری داشته است. این خودرو مجهز به ترمزهای خودکار اضطراری، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار ترافیک، نمایش نقاط کور، چراغ‌های اتوماتیک و … است.

honda-cr-v

هوندا هنوز قیمت CR-V جدید را اعلام نکرده است؛ اما پیش‌بینی می‌شود که فروش آن در ایالات‌متحده امریکا با قیمت 23845 دلار آغاز شود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا