مکمل بنزین
گوناگونخبر

با ون توریست کمپر سانگ‌یانگ، همیشه در سفر باشید!

کمپانی کره‌ای سانگ‌یانگ اخیرا از یک محصول جدید در رده تولیدات Turismo خود رونمایی کرده که می‌توان آن‌را یک گام بزرگ و مثبت در زمینه خودروهای ون از نوع کمپر (خانه متحرک مسافرتی) محسوب نمود. سانگ یانگ از عنوان توریست کمپر (Tourist Camper) برای این خودروی جدید استفاده کرده و آن‌را به‌طور ویژه برای افرادیکه دوست دارند به صورت کاملا مدرن و به‌روز ولی کاملا مقرون به صرفه به گردش، طبیعت گردی و مسافرت بروند و روزها و شب‌های طولانی دور از خانه باشند، طراحی کرده است.

سقف بازشو، اجاق گاز کشویی، فضای خواب برای دو تا چهار نفر و مواردی از این دست حتما نظر این گروه از علاقه مندان را به خود جلب خواهد کرد.

ssangyong-tourist-camper-van-8

سانگ‌یانگ این محصول جدید را مبتنی بر مدل هفت نفره و 5 متری فعلی خود، یعنی Turismo MPV طراحی کرده است و وظیفه تجهیز کردن سیستم کمپینگ آن به عهده شرکت مطرح انگلیسی Wellhouse Leisure بوده که سالهاست با خودروسازان بزرگی همچون فورد، مرسدس، فولکس واگن و هیوندای مشارکت دارد و تجهیزات لوکس، مدرن و کارآمدی را در این زمینه تولید می‌کند.

ssangyong-tourist-camper-van-11

در فضای داخل کابین این ون، به غیر از یک میز ناهار خوری، تقریبا تمام وسایلی که برای حس درخانه بودن لازم است، به چشم می‌خورند. سقف این ون قابلیت باز شدن دارد و دو تشک خواب فومی با تاکردن صندلیهای جلو در اختیار سرنشینان قرار می‌گیرند. از امکانات جالب دیگر می‌توان به صندلی‌هایی با قابلیت چرخش کامل، توالت قابل جداشدن، مخزن آب تازه و آب مصرفی، سایه‌بان بزرگ برای درب عقب و یک اتصال 12 ولت اشاره کرد.

در قسمت انتهایی، یک آشپزخانه کامل طراحی شده و می‌توان به لطف سیستم کشویی اجاق گاز، هم در داخل ون و هم در محیط بیرون اقدام به آشپزی کرد. همچنین سینک ظرفشویی برای شستوشو و یک یخچال و فریزر با ظرفیت 25 لیتر در اختیار آشپز قرار دارند! با پرداخت اندکی مبلغ اضافی، می‌توان مواردی همچون سیستم گرمایشی، پنل‌های خورشیدی و دو عدد جای خواب اضافی را هم به امکانات این ون افزود.

ssangyong-tourist-camper-van-9

ون توریست کمپر به صورت استاندارد به یک پیشرانه دیزلی 2.2 لیتری با قابلیت تولید 176 اسب بخار قدرت و سازگار با استاندارد یورو 6 همراه شده است. برای سیستم انتقال قدرت، مشتریان می‌توانند از بین جعبه دنده 6 سرعته دستی یا 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه مرسدس بنز، یکی را سفارش دهند. همچنین قابلیت چهار چرخ متحرک هم یکی دیگر از آپشن‌های خوب ارائه شده برای این ون می‌باشد تا آنرا به یک وسیله نقلیه سازگار برای حرکت در سطوح ناهموار و شرایط جوی نامناسب تبدیل کند. سانگ‌یانگ برای مدل پایه توریست کمپر، قیمت 36500 دلار را تعیین کرده است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام آیا صندلی های انرا می توانیم برای ماشینم بخرم و از کجا؟ لطفا راهنمایی کنید. sahba 404@gmail .com

  2. چطور می‌توانم یک نمونه آن را از نزدیک ببینم؟
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا