مکمل بنزین
گوناگونخبر

صرفه‌جویی؛ راه حل فولکس برای فرار از ورشکستگی!

بنابر گزارشی که توسط Automobilwoche انتشار یافته است؛ گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان، در حال برنامه‌ریزی برای جلوگیری از زیان‌دهی بیشتر پس از رسوایی آلایندگی محصولات خود بوده و ظاهرا تنها راه حل موجود را صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌داند.

پیش از این مجله trade؛ خبر از صرفه‌جویی 10 درصدی فولکس به دستور مدیر اجرایی این کمپانی داده بود. این صرفه‌جویی به منظور جلوگیری از کمبود نقدینگی و بودجه کل کمپانی فولکس‌واگن در سال 2017 صورت می‌پذیرد.

Matthias Mueller

مدیر اجرایی فولکس‌واگن، آقای Matthias Mueller؛ درباره این اقدام گفته است: «برخی از هزینه‌های فولکس بسیار سنگین بوده و موجب تشدید بحران موجود خواهد شد؛ بنابر این راهی جز محدود کردن هزینه‌ها نداریم».

مولر گفته است که فولکس‌واگن پول خود را صرف ایده‌های جدید و تغییرات ساختاری در صنعت خودروسازی خواهد کرد. رسوایی آلایندگی فولکس‌واگن موجب شد که این کمپانی، میلیاردها یورو جریمه شده و تاورشکستگی پیش برود؛ همین موضوع باعث شد که مدیران و کارکنان فولکس تصمیم به کاهش هزینه‌های جاری بگیرند.

بنابر گفته‌های دو  منبع آگاه در هئیت نظارت فولکس‌واگن؛ در تاریخ 18 نوامبر سال جاری میلادی، محدودیت‌ها و هزینه‌های جدید فولکس‌واگن برای سال 2017 مشخص خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا