مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی هاوال F6 را ببینید!

تصاویری که می‌بینید مربوط به جدیدترین شاسی‌بلند کمپانی هاوال به نام F6 است. هاوال F6 را باید جزء نخستین خودروهای سری F کمپانی هاوال نامید که برای جذب مخاطبین جوان چینی ساخته شده است. درباره این موضوع باید گفت که محصولاتی که از لوگوی آبی رنگ هاوال استفاده می‌کنند برای جوانان ساخته شده‌اند! بنابر این هاوال را بابت این ابداع عجیب و غریب، باید یک کمپانی دیوانه لقب داد!

haval-f6

هاوال مشتریان خود را به بازی گرفته و مدام یک خودرو را با چهره‌ای جدید روانه بازار می‌کند؛ کاری که کمپانی کپی کار Zotye انجام می‌دهد و ظاهرا مهندسان هاوال یک دوره آموزشی پیشرفته را نزد مهندسان Zotye گذرانده‌اند! علاوه بر F6 ؛ هاوال تولید خودروی G2 را در دستور کار خود دارد. این خودرو برادر دوقلوی H2  بوده و برای ایجاد تفاوت بین آنها از لوگوهای رنگی استفاده شده است.

haval-f6-china

هاوال F6 از پلتفرم H6 استفاده کرده و به یک موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت 150 اسب‌بخار مجهز شده است. هاوال F6 سال آینده راهی بازار چین خواهد شد و قیمت آن چیزی نزدیک به 100 هزار یوان خواهد بود.

اما هاوال H6 به لحاظ فروش و استقبال مشتریان چینی، بهترین شاسی‌بلند بازار کشور چین در چند سال اخیر نام گرفته است! قیمت این خودرو در مدل پایه از 88 هزار یوان شروع شده و در مدل فول به 162800 یوان می‌رسد. هاوال H6 در سه مدل متفاوت عرضه می‌شود. مدل نخست به یک موتور 1.5 لیتری  با قدرت 150 اسب‌بخار مجهز است. مدل دوم هاوال H6 از یک موتور 2 لیتری توربو با قدرت 150 اسب‌بخار بهره می‌برد. مدل سوم به یک موتور 2.4 لیتری کمپانی میتسوبیشی با قدرت 163 اسب‌بخار مجهز شده است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا