مکمل بنزین
گوناگونخبر

روند نزولی قیمت خودرو در بازار ایران!

بازار خودرو ایران بعد از توافقات هسته‌ای روند نزولی به خود گرفته است (البته در بازار) و اکنون بنابر گزارش‌های منتشر شده گفته می‌شود که قیمت خودرو‌های داخلی در پایان هفته گذشته نسبت به اوایل آن نیز کاهش داشته است که این کاهش قیمت بر اساس خودرو‌ها، متفاوت و بین صد هزار تومان تا 1 میلیون تومان بوده است.

car

بنابر اطلاعات منتشر شده گفته می‌شود که در طول هفته گذشته پژو 206 مدل V8 حدود یک صد هزار تومان کاهش قیمت داشته است که این کاهش در تندر 90 مدل E2 حدود 1 میلیون و 300 هزار تومان بوده و در پژو پارس سال تنها 100 هزار تومان کاهش قیمت را شاهد بوده‌ایم اما در زمینه پژو پارس LX حدود 300 هزار تومان کاهش قیمت وجود داشته است.

در کنار این قیمت‌ها، پژو 405 نیز حدود 200 هزار تومان و پژو 206 تیپ 5 با 100 هزار تومان روند نزولی به پیش گرفته‌اند و البته این کاهش قیمت در سمند سورن حدود 1 میلیون تومان بوده است. در ادامه می‌توانید لیست قیمت خودرو‌های داخلی را مشاهده نمایند.

car-price

شما چه پیش‌بینی‌ در خصوص روز‌های آتی بازار خودرو دارید؟

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. واقعا جای تاسف داره وقتی داره قیمت میره بالا چند میلیون افزایش پیدا میکنه وقتی قراره قیمت کم بشه فقط چند صد هزار تومن میاد پایین این با دزدی چه فرقی داره خیلی خنده داره قیمت 100 هزار تومن اومد پایین
    هر وقت قیمت میاد پایین یعنی چند روز بعدش قراره گرونتر از قبل بشه
    این افت قیمت هم مقطعی هست و بدون شک دوباره میره بالا

  2. سلام باید از محصولات بیکیفیت و گران و انحصاری ایران خودرو و سایپانخریم فقط همین تا دست دزدا رو بشه ماشینی که تو ایران ۲۰ ۳۰ و ۴۰ میلیون میفروشن ولی به جنایت کارهای عراقی و سوری و لبنانی و فلسطینی ۴ یا ۵ میلیون فروخته میشه

  3. saber
    این همه ظلم به این ملت دیگه کافیه .الان که دیگه تحریم ها برداشته شده ،قیمت خودرو که 10 تا 15 میلیون بالا رفته بود باید به حالت قبلش برگرده ،این خواسته ملته.اگه شما ایرانی هستید و مسلمون و اگه دزد و غارتکر نیستید باید این اتفاق بیفته .ما خودرو نمیخریم تا وجدان شما اگه شده با زور هم بیدار بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا