Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

مزدا برروی یک MX-5 سبک‌تر برای SEMA تمرکز می‌‌کند!

زمان نمایشگاه SEMA فرارسیده. البته‌ی همه‌ی ما با خواندن مطالب اخیر، تقریبا از این نمایشگاه بازدید کرده‌ایم. MX-5های مزدا برای همه‌ی ما یادآور خودروهای سریع و بی‌نقص هستند. تنها لازم است خودروهای امسال به اندازه‌ی سال قبل هیجان‌انگیز باشند. دو مدل از این خودرو برای نمایشگاه عرضه‌شده. یکی دقیقا خودروی عرضه‌شده در سال گذشته و دیگری، MX-5 کروک و جذاب جدید. هردو خودرو در مرکز طراحی مزدا، طراحی و ساخته‌شده‌اند.

2016-mazda-mx-5-03

تندروی امسال تاحدی سبک‌تر از پیش است. مزدا ۱۰۰ پوند از وزن آن کم‌کرده و با رنگی به نام (اتر سفید) آن را پوشانده‌است که به‌نحوی ما را به یاد (اتر آبی) می‌اندازد که سال گذشته برروی این خودرو پیاده‌شده بود ــــ البته نه با رنگ آبی ــــ. مزدا هیچوقت میاتا بدون سقف و یا چیزی شبیه به آن را نخواهد فروخت که البته ما فکر می‌کنیم باید این کار را بکند.

2016-mazda-mx-5-miata-club-photo-663319-s-original

اما بعد نوبت به RF Kuro می‌رسد. اولین RF که برای SEMA طراحی‌شده. در حقیقت، این خودرو چندان هم خودروی خاصی نیست. مزدا، RF را با رنگ مات زغالی پوشانده که Kuro را بیان می‌کند (Kuro در زبان ژاپنی به معنای زغال است). مجموعه‌ای از رینگ‌های ۱۷ اینچی و سیستم تعلیق MX-5 برروی RF تعبیه‌شده. RF خودرویی است با ظاهر بسیار جذاب و سیستم تعلیق آن باعث می‌شود رانندگی با این خودرو مثل رانندگی با خودروی کارتینگ باشد.

هردو مدل فوق، ماه آینده در لاس‌وگاس رونمایی خواهندشد.

2016-mazda-mx-5-miata-front-angle

1 نظر
  1. سید مهران میرابوالقاسمی می گوید

    مزدا خیلی دوست داشتنی و عشقه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.