مکمل بنزین
خبر

با ۱۰ لوازم جانبی کارآمد در خودرو آشنا شوید

لوازم جانبی مختلفی برای خودروها عرضه شده‌اند که برخی از آنها بسیار کاربردی هستند و باعث می‌شوند، استفاده از خودرو برای شما لذت بخش‌تر شود. این وسایل کمکی که برای راحتی سرنشینان و راننده فراهم شده است کاربرد مختلفی دارند که ما امروز با ۱۰ وسیله جالب برای خودرو، آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید…

تشک Kiddleco

kick_mat

 

بچه‌ها بسیار دوست دارند که پای خود را به پشت صندلی جلویی بزنند، این کار باعث فشار آمدن به صندلی جلویی می شود و پشت صندلی نیز کثیف خواهد شد. این تشک به شما کمک می‌کند که فشار حاصل از ضربه پا را جذب کند و مانع آلودگی روکش اصلی صندلی شود.

نگهدارنده مغناطیسی WizGear

car_mount

هزاران مدل، نگهدارنده موبایل برای خودرو عرضه شده اما این مدل بسیار قوی‌تر و زیباتر است. این نگهدارند با ایجاد جریان مغناطیسی، گوشی شما را به خود می‌چسباند. حالت گیره‌مانند این نگهدارنده به شکلی است که به دریچه‌های هوا، محکم می‌شود.

پوشش شیشه FrostGuard

frostguard

 

نشستن برف بر روی شیه جلو در زمستان و یخ‌زدن آن باعث می‌شود پاک کردن آن سخت شود و شیشه اتومبیل شما دچار خط و خش شود. این پوشش با جنس مخصوص خود، شیشه خودرو را به‌طور کامل از برف، تمیز نگه می‌دارد و با یک تکان کوچک تمام برف از بین می‌رود.

کلید یاب Key Finder

tile

 

این وسیله برای کسانی است که فراموش می‌کنند کلید خود را کجا گذاشته‌اند و می‌توانند از طریق بلوتوث از آن آگاه شوند.

نگهدارنده تبلت LilGadgets

tablet_mount

این وسیله تبلت شما را محکم در پشت سری خودرو قرار می دهد تا سرنشینان بتوانند بدون لغزش و تکان، به راحتی از آن استفاده کنند.

مطبوع کننده هوای Guluman

car_diffuser

 

این وسیله از طریق یک شارژر فندکی می‌تواند اسانس‌های خوشبو را در محیط خودرو شما پخش کند و اتومبیل شما با رایحه دلپذیر معطر شود.

جذب بو با Ozium

ozium

 

اگر در خودرو شما بویی آزاردهنده مانند بوی حاصل از دود سیگار، وجود دارد، این وسیله این بوی نامطبوع را به‌طور کامل جذب می‌کند و آن را از فضای اتومبیل شما خارج می کند.

پر کننده شکاف Drop Stop

dropstop

 

شکاف بین صندلی خودرو درست در جایی که ترمز دستی قرار داده می‌شود، ممکن است به محل افتادن اشیا به داخل آن تبدیل شود. خارج کردن وسایلی مانند سکه، تلفن همراه، باقی‌مانده غذا و … از این مکان، کمی آزاردهنده است برای همین با این وسیله این شکاف بسیار عالی پوشش داده می شود.

چکش LifeHammer

lifehammer

 

 

این چکش برای افزایش ایمنی خودرو بسیار موثر است. زمانی که در حوادث درب اتومبیل شما باز نمی شود با این چکش می‌توانید شیشه را بشکنید و از ان خارج شوید.

پک ویژه منبع تغزیه

antigravity

 

این وسیله از یک باتری کوچک جیبی تشکیل شده که می تواند خودرو شما را برای راه‌اندازی اولیه، روشن کن. همچنین مجهز به انواع سیم‌اتصال به لپ‌تاپ، چراغ و … است.

 

 

 

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا