Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

از اولین شاسی‌بلند کانورتیبل لندرور در نمایشگاه لس‌آنجلس پرده‌برداری شد!

لندرور ایووک 2017 اولین اتومبیل شاسی‌بلند کانورتیبل از خط تولید لندرور است. این اتومبیل منحصربه‌فرد تمام توانایی‌های کاربردی ایووک کوپه را در خود جای داده است، با این تفاوت که دارای ویژگی‌های خاص خود نیز هست.

کانورتیبلی با قابلیت‌های کوپه

این کانورتیبل در ایالات متحده در دو تیپ SE و XSE ارائه می‌شود. سپهرهای جلو و عقب قدرتمند، چرخ‌های ساخته شده از آلیاژهایی با عیار بالا و LEDهای مه شکن این اتومبیل را از دیگر هم‌نوعان خود متمایز کرده‌است. از مهمترین دست‌آورد هر دو نسخه کانورتیبل و کوپه می‌توان به الیاف نرم و با کیفیتی اشاره کرد که در قسمت سقف اتومبیل به کار رفته‌است. سقف نسخه کانورتیبل میتواند به هنگام بسته شدن سرعتی برابر با 30 مایل در ساعت را تحمل کند.

در این اتومبیل 21 ثانیه جهت خواباندن پشتی صندلی و 18 ثانیه نیز جهت بلند کردن پشتی صندلی‌های برقی صرف‌ می‌شود؛ این در حالی است که صندلی‌های عقب ثابت هستند. اتومبیل لندرور ایووک 2017 کانورتیبل دارای چهار صندلی است. روکش صندلی‌ و لوازم داخلی همگی چرمی هستند. صندلی‌ها برقی بوده و سیستم صوتی و نور داخلی زیبایی خاصی به این اتومبیل بخشیده‌ا‌ند. ظرفیت صندوق عقب (قسمت حمل بار) 8.9 فوت مکعب است. در طراحی این اتومبیل از سیستم حفاظتی ROP استفاده شده‌ که متشکل از دو میله آلومینیومی است. این میله‌های آلومینیومی در عرض 90 میلی‌ثانیه فعال می‌شوند.

قدرت موتور 9 سرعته لندرور ایووک بدین ترتیب است: 240 اسب‌بخار، 2.0 لیتر توربوشارژ و 4 سیلندر. همانند نسخه کوپه، cabrio (اتومبیل‌های دو سرنشین و کوپه) با نیروی محرکه فعال همراه شده‌ و قابلیت تغییر محور اتومبیل را دارا است. این اتومبیل به سیستم گشتاور برداری نیز مجهز شدهاست.

سیستم لمسی فوق پیشرفته infotainment

سیستم لمسی فوق پبشرفته infotainment دارای یک صفحه نمایش لمسی 10.2 اینچی است و با هدف عملکرد و سرعت بهتر از سیستم SSD بهره می‌برد. این سیستم به راحتی به تلفن‌های همراه هوشمند متصل می‌شود و می‌تواند از وای فای، هات‌اسپات، اپ‌های جهت‌یابی، و اینترنت 3G آن‌ها بهره‌مند شود.
لندرور ایووک کانورتیبل 2017 در اواخر سال 2016 به بازار عرضه می‌شود. قیمت نهائی این اتومبیل همچنان مشخص نیست، ولی شروع قیمت آن از 51470 دلار اعلام شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.