مکمل بنزین
گوناگونخبر

نمایش نسخه‌ای متفاوت از رنو کوئید در برزیل

کمپانی رنو تعداد زیادی از محصولات خود را برای نمایش عمومی، به نمایشگاه خودروی سائوپائولو برده است. از جمله محصولات کمپانی رنو که به سائوپائولو برزیل برده شده‌اند؛ می‌توان به رنو ساندرو RS و نسخه‌ای متفاوت از رنو کوئید اشاره کرد.

2016-renault-kwid-outsider-concept-41

موسسه طراحی کمپانی رنو در امریکای لاتین برای تولید رنو کوئید در برزیل به توسعه آن پرداخته است. رنو کوئید برزیل، همانند نسخه هندی خود به رنگ نارنجی بوده و تنها تفاوت آن با نسخه اصلی؛ استفاده از رنگ سبز در بدنه، صفحات دیسکی نقره‌ای، روکش پلاستیکی، ریل‌های سقف و چرخ‌هایی بزرگتر است.

2016-renault-kwid-outsider-concept-22

طراحی داخلی رنو کوئید بزریل، تفاوت چندانی با نسخه هندی آن ندارد و تنها در طراحی کنسول مرکزیو  جابجایی دکمه‌ها دست برد شده است.به غیر از تغییرات بصری مذکور؛ کوئید برزیل به یک صفحه نمایش 7 اینچی و مجهز به سیستم MediaNav مجهز شده است؛ که آن را باید اقتباسی از مدل اروپایی رنو کوئید دانست. رنو کوئید در یکسال گذشته فروش بسیار خوبی را در کشور هند تجربه کرده است و هنوز هم در صدر پرفروش‌ترین خودروهای هندوستان قرار دارد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. رنوکوئید چه تاریخی به ایران میاد میخام ثبت نام کنم وقیمتش چنده خداکنه با حقوق کارمندی بشه سوار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا