مکمل بنزین
خبر

کیا اسپورتیج 2016 قبل از نمایشگاه فرانکفورت به‌نمایش درآمد!

قطار معرفی اتومبیل‌ها در حال نزدیک شدن به ایستگاه فرانکفورت است و هر خودروساز در پی معرفی و پیش‌نمایش محصول خودش است. در این میان شرکت‌های خودروسازی مانند لکسوس و مرسدس هر فرصتی را غنیمت شمردند و شروع به معرفی محصولات خود قبل از نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت کردند.  حالا کیا نیز با ارایه 3 عکس از اسپورتیج خود، نشان داد که در این معرفی‌ها هنوز دست پیش را دارد و به همین راحتی قافله را نمی‌بازد! برای آنکه به این تصاویر ایمان بیاورید، می‌توانید به مطلبی که یک ماه پیش در مورد تصاویر جاسوسی کیا اسپورتیج منتشر شد، مراجعه کنید. اگرچه در آن مطلب، بخش جلو و عقب اسپورتیج به‌شدت استتار شده بود.

2016_kia_sportage_teaser_large [640x480]
2016 Kia Sportage
طرحی که مشاهده می‌کنید، بیشتر به طرح اولیه کمپانی شبیه است و عکس‌ها به‌طور آشکارا طراحی داخلی و خارجی این شاسی‌بلند سایز متوسط جدید را نشان می‌دهند. هد لایت‌های اسپورتیج بسیار شبیه به هد لایت‌های پورشه ماکان است. جلو این اتومبیل مانند دیگر اتومبیل‌های کیا از طراحی پوزه ببری بهره می‌برد. همچنین طراحی این اتومبیل با چراغ‌های بزرگ جلو و سقف مخروطی کامل می‌شود. چرخ‌های بزرگ به همراه گلگیرهای پف‌کرده و پنل کنار درب به هرچه تهاجمی‌تر شدن این طراحی کمک کرده است. در پشت اسپورتیج، پنجره کوچک و چراغ‌های کشیده به نمای عقب جلوه‌ای اسپرت داده است.

2016_kia_sportage_teaser_03 [640x480]
2016 Kia Sportage
در عکس سوم، کابین اسپورتیج نشان داده شده است، طراحی کابین بسیار دل‌نشین و خانوادگی است. در طراحی کابین این اتومبیل از کارناوال، سورنتو و اپتیما الهام گرفته‌شده تا به شما بهترین طراحی را تقدیم کند. صفحه‌نمایش بزرگ در وسط داشبورد و بین دریچه کولرها قرار دارد و در زیر آن تعدادی کلید و دکمه برای تنظیم هر بخش از این کراس اوور وجود دارد. در اسپورتیج جدید طراحی و بسیاری از قطعات با برادرزاده کره‌ای خود یعنی هیوندای توسان 2015 مشترک خواهد بود.

2016_kia_sportage_teaser_02 [640x480]
2016 Kia Sportage
اسپورتیج جدید قرار است به‌صورت رسمی در نمایشگاه فرانکفورت که ماه آینده برگزار می‌شود، معرفی و سپس عرضه شود و در این صورت می‌تواند تهدیدی جدی برای برادرزاده خود یعنی توسان باشد!

متین نصیری

نویسنده چرخان و آی‌تی‌رسان، شیدای موتوراسپورت :)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا