مکمل بنزین
گوناگونخبر

شورولت اسپارک آکوا؛ کوچک‌ترین کراس‌اوور لس‌آنجلس!

ساخت کراس‌اوور در سگمنت‌های کوچک بسیار سخت است؛ اما شورولت با به نمایش گذاشتن کراس‌اوور کوچک اسپارک آکوا در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس به دنبال یک ماجراجویی هیجان‌انگیز است.

chevrolet-spark-activ

نسخه ۲۰۱۷ کراس‌اوور شورولت اسپارک آکوا، حدود ۱۰ میلی‌متر از زمین فاصله دارد که نشان‌دهنده اصلاح سیستم تعلیق این خودرو است. بدنه شورولت آکوا، ترکیبی از فلز و روکش پلاستیکی بوده و برروی سقف آن ریل‌هایی قرار گرفته‌اند. در پیشانی خودرو شاهد استفاده از یک سپر جدید به همراه چراغ‌های بزرگ مه‌شکن هستیم. جلو پنجره‌ای شورولت اسپارک آکوا دوباره طراحی شده و از رینگ‌هایی جدید و ۱۵ اینچی استفاده شده است.

chevrolet-spark-activ3

در طراحی محیط داخلی مدل ۲۰۱۷ شورولت اسپارک آکوا بازنگری شده و امکانات جدیدی به آن افزوده شده است. از جمله این امکانات؛ سیستم تهویه مطبوع، ورود از راه دور و بدون کلید، دوربین عقب و کروز کنترل تطبیقی هستند. همچنین مدل ۲۰۱۷ شورولت اسپارک آکوا؛ به یک صفحه نمایش لمسی هفت اینچی مجهز شده و از دو سیستم اپل CarPlay و اندروید Auto پشتیبانی می‌کند.

chevrolet-spark-activ1

پیشرانه مدل ۲۰۱۷ شورولت اسپارک آکوا؛ یک موتور بنزینی ۱.۴ لیتری تنفس طبیعی با قدرتی معادل ۹۸ اسب‌بخار و گشتاوری ۱۲۷ نیوتن‌متری است که نیروی تولیدی خود را به محور جلو منتقل می‌کند. مدل ۲۰۱۷ شورولت اسپارک آکوا، با خودروهایی مانند؛ داچیا ساندرو، اوپل آدام و هیوندای I20 به رقابت خواهد پرداخت. فروش این خودرو تا سه ماه آینده در ایالات‌متحده امریکا آغاز شده و قیمت مدل دستی آن ۱۶۹۴۵دلار و مدل اتوماتیک آن  ۱۸۰۴۵ دلار خواهد بود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا