مکمل بنزین
گوناگونخبر

حقایقی که باید در مورد بی‌ام‌و ام۴(BMW M4) بدانید!

این بی‌ام‌و با نام ام۴آر(M4R) شناخته می‌شود که ما در اینجا برای سهولت ام۴ خطابش می‌کنیم. این ماشین نزدیک به ۳۰۰ اسب بخار قدرت دارد٬ که با استفاده از تغییرات زیادی که روی آن اعمال شده٬ قدرت آن به ۷۰۰ اسب بخار رسیده است. تعداد کمی از این تغییرات اعمال شده٬ تزریق منتولی٬ توربو شارژرهای تی تی ای(TTE 6XX) و ناودان آکروپوویچ هستند.

نتیجه‌ این تغییرات قدرت ۷۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۳۷ پوند بر فوت است که زمان رسیدن سرعت٬ از ۶۲ تا ۱۲۴ مایل در ساعت را به ۵.۹ ثانیه رسانده است. برای این‌که همه چیز با هم همخوانی داشته باشد٬ کلاچی ۱۴ صفحه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است(کلاچ نرمال برای این ماشین مناسب نبوده)٬ ترمز‌ها بزرگ و تعلیقِ بیلستین برای این هیولا در نظر گرفته شده است.

همه جا از کربن استفاده شده است

بی ام و ام۴

تمام هدف ام۴ نمایشگاه  قطعات کربنی دورتموند است‌٬ بنابراین بسیاری از قسمت‌های خودرو با استفاده از کربن ساخته شده تا متخصص‌های شرکت‌های دیگر از این محصول بازدید کنند. در نتیجه بسیاری از قطعات این خودرو از کربن ساخته شده است.

محفظه‌ روی سقف

بی ام و ام۴

محفظه‌ روی سقفِ ماشین تا سرعت ۱۸۶ مایل در ساعت تست شده، در این سرعت بسیاری از ماشین‌ها طاقت چنین محفظه‌ای را ندارند ولی بی‌ام‌و از پس این کار به خوبی بر آمده است.

ظرفیت این محفظه ۴۰۵ لیتر اندازه گیری شده است که می‌توانید اجناس زیادی در آن ذخیره کنید.

در باران زیاد مناسب نیست

بی ام و ام۴

به تایر‌ها نگاه کنید. آن‌ها تویو (R888R) نیمه نرم، در جلو ۲۶۵ و در عقب ۳۰۵ عظیم هستند که بر روی آلیاژهای جعلیِ ۱۹ اینچی سوار شده‌اند و بسیار درگیر هستند. ام۴ های معمولی به اینکه در باران کمی ناکارآمد هستند معروفند، اما این ماشین در باران اصلا مناسب نیست.

 در نمایشگاه اِسن خواهد بود

حتماً در نمایشگاه خواهد بود و در ۲۵ نوامبر رونمایی شد. نمایشگاه اِسن به حضور تیونر کارهای حرفه‌ای که معمولاً آلمانی هستند٬ شهرت دارد و به نظر می‌رسد که این ماشین در این نمایشگاه بدرخشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا