مکمل بنزین
گوناگونخبر

واضح‌ترین تصاویر منتشر شده از جک S7 را ببینید!

هم اکنون تصاویری که در پیش روی شما قرار گرفته‌اند؛ واضح‌ترین تصاویر منتشر شده از محصول جدید کمپانی جک، به نام S7 هستند. این خودرو عنوان بزرگترین شاسی‌بلند تولید شده توسط کمپانی JAC را یدک می‌کشد. عرضه S7 در ماه مارس، در کشور چین آغاز خواهد شد. جلو پنجره‌ای بزرگ و براق S7 شباهت زیادی به  مدل S3 دارد.

jac-s7-1-660x445

jac-s7-2-660x332

در پیشانی این خودرو شاهد استفاده از خطوط کرومی مختلفی هستیم که نشان از آینده نگری کمپانی JAC و امیدواری‌اش برای به دست آوردن موفقیت در بازار چین است. ریل‌های سقف قابل استفاده، ولی کمی کوتاه به نظر می‌رسند. لاستیک‌ها کوچک هستند؛ ولی رینگ‌های مناسبی برای آنها در نظر گرفته شده است. در نمای عقب نیز طراحی خوب و پخته‌ای را شاهد هستیم.

jac-s7-2a

jac-s7-3-660x590

در محیط داخلی با یک طراحی زیبا و الهام گرفته شده از محصولات مرسدس‌بنز روبرو هستیم. کمپانی JAC در این قسمت از چهار دریچه بزرگ هوا، صفحه نمایشی لمسی در اندازه متوسط و صندلی‌هایی به رنگ سیاه و قرمز استفاده کرده است. S7 حدود ۴۸۰۰ میلی‌متر طول و ۲۸۰۰ میلی مترعرض دارد که این مسئله جادار بودن فضای داخلی این خودرو را نشان می‌دهد.

jac-s7-4-660x554

پیشرانه S7 یک موتور بنزینی ۲ لیتری و توربوشارژ بوده و حدود ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت دارد. این پیشرانه از یک گیربکس ۶ سرعته دستی و یا اتوماتیک، برای انتقال نیروی تولیدی خود به چرخ‌های جلو استفاده می‌کند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا