مکمل بنزین
گوناگونخبر

هوندا و هیوندای در مسیر توسعه خودروهای هیدروژنی و برقی!

دو کمپانی هوندا و هیوندای، همچنان متعهد به توسعه خودروهای هیدروژنی بوده و امیدوارند که در آینده گام‌های بزرگی در مسیر توسعه و ساخت خودروهای هیدروژنی بردارند. البته برخی از خودروسازان کاملا متقاعد شده‌اند که راه پیشرفت آنها توسعه و ساخت خودروهای تمام الکتریکی است؛ ولی هوندا و هیوندای کاملا قانع نشده و در حال کار برروی خودروهای هیدروژنی و تولید گسترده مدل‌های برقی هستند. به عنوان مثال کمپانی هیوندای تا سال ۲۰۲۰؛ پنج خودروی هیبریدی، چهار خودروی پلاگین هیبریدی، چهار مدل تمام الکتریکی و یک مدل معمولی را معرفی می‌کند.

honda-clarity3

در همین رابطه آقای Dave Zuchowski؛ مدیر اجرایی کمپانی هیوندای موتور در ایالات‌متحده آمریکا می‌گوید؛«موضوع این است که ما نمی‌دانیم که کدام یک از فناوری‌های موجود در آینده بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما باید از آینده با خبر باشیم و این شرط ماست!»

honda-clarity4

همچنین آقای Steven Center؛ معاون رئیس دفتر توسعه کسب و کار زیست محیطی هوندا گفته است: «پول برای ما خط قرمز است! شما از آینده بازارهای جهانی بگویید؛ چه خواهد شد؟! ما در حال حاضر پاسخ مناسبی برای این پرسش پیدا نکرده‌ایم».

دو کمپانی هوندا و هیوندای جزء معدود شرکت‌هایی هستند، که هم اکنون مدل‌های هیدروژنی را به بازار عرضه می‌کنند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا