مکمل بنزین
گوناگونخبر

جستجوی مازراتی برای پیدا کردن بهترین سیستم هیبریدی!

این کارخانه خودروسازی لوکس سال ۲۰۱۹ میلادی را برای ورود خودروهای هیبریدی‌اش به بازار را تعیین کرده اما در حال حاضر به دنبال یافتن بهترین گزینه موتور هیبریدی برای خودروهایش است. مازراتی برای ارتقاء خودروهایش و منطبق بودن با تکنولوژی‌های روز دنیا سه گزینه موتورهای هیبریدی رایج، پلاگین-هیبریدی و  ۴۸v هیبریدی در کنار پروژه خودروهای تمام برقی را در دست بررسی دارد.

m2

رئیس مازراتی (جولیو پاستوره) در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: برای تولید خودروهای تمام برقی همانند شایعاتی برای سوپراسپرت آلفیری، این کارخانه ابتدا مدل هیبریدی آلفیری با طراحی و بدنه تعریف شده را تولید می‌کند و بعد از موفق بودن این مرحله به سراغ نمونه تمام برقی آن می‌رود و در حال حاضر مازراتی به دنبال تولید خودروهای هیبریدی با بهترین کیفیت است که در سال ۲۰۱۹ به بازار جهانی وارد می‌شوند.

m1

در مصاحبات قبلی قرار بود این کارخانه ایتالیایی خودروهای‌ پلاگین-هیبریدی را سال ۲۰۱۷ میلادی به بازار عرضه کند که این موضوع به تاخیر افتاده است؛ در حالیکه رئیس مازراتی هنوز رسما اعلام نکرده کدام یک از مدل‌ها اولین خودروی هیبریدی خواهد بود اما با توجه به مصاحبات و گزارش‌های به نظر می‌رسد خودروی پیشنهادی مدل لوانته خواهد بود. مدل‌های گرانتوریسمو و گرانکابریو گزینه‌های موجود برای خودروهای هیبریدی سال ۲۰۱۹ هستند و شاید حتی می‌توانند نامزدهای احتمالی برای اولین خودرو هیبریدی باشند. این کارخانه ایتالیایی مدل‌های کواتروپورته، گرانتوریسمو، گرانکابریو و Ghibli را برای خودروهای هیبریدی در آینده معرفی کرده‌است.

levante

جولیو پاستوره در مصاحبه با Autocar اعلام کرد گروه FCA مانند کرایسلر پسیفیکا شروع به تولید خودروهای پلاگین-هیبریدی کرده‌اند و مصداق این هست که این تکنولوژی را این گروه در حال حاضر در دست دارند و مازراتی هم در حال جستجو به دنبال خودروهای هیبریدی، پلاگین-هیبریدی، سیستم ۴۸v و خودروهای تمام برقی است؛ هر کارخانه مطرحی در دنیا به دنبال ارتقا دادن خودروهایش و فهمیدن بهترین راه‌حل موجود هست. هم‌چنین، رئیس بازار جهانی مازراتی (آلبرتو کاواجیونی) اضافه کرد: جهان تغییر کرده و ما هم احتیاج به زمان داریم تا دریابیم کدام مسیر بهترین است که در آن ادامه حرکتمان باشد.

 

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا