Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تمدید همکاری استون‌مارتین و ردبول تا سال ۲۰۱۷ میلادی!

همکاری بین استون‌مارتین و ردبول روی سوپرخودرو بی‌نظیر ۱۲ سیلندری فرمول یک AM-RB 001 بسته شد و به تازگی خبرها حاکی از تمدید همکاری بین این دو برند برای سال آینده میلادی هست، تمدید قرارداد در مسابقه قبلی ابوظبی فرمول یک انجام شد؛ استون‌مارتین بر اساس این قرارداد می‌پذیرد که برند ردبول را روی خودروهای فرمول یک تا یک سال دیگر نگه ‌دارد. اندی پالمر CEO استون در گفتگو با autocar گفت: کنار هم قرار دادن دو برند برتر ردبول و استون‌مارتین در مسابقات فرمول یک باعث می‌شود هایپرکار در این مسابقات بیشتر بدرخشد و با امید پیروزی جلو رود.

astbull-626x382

در کنار این خبر، اعلامیه‌ایی درباره خودرو AM-RB 001 استون‌مارتین منتشر کرد که این کارخانه انگلیسی ۱۵۰ دستگاه از این سوپرخودرو مناسب جاده‌های شهری را به فروش رسانده؛ در نتیجه به نظر می‌رسد استون‌مارتین به دنبال گسترش تولید این خودروی فوق‌العاده هست و پروژه‌ایی بزرگی برای AM-RB 001 را تعیین کرده‌است. در واقع استون‌مارتین پروژه برای تولید اولین پروتوتایپ از این خودرو را برنامه‌ریزی کرده که در سال آینده میلادی شروع به کار خواهد کرد و مشتریان می‌توانند خودروهایشان را سال ۲۰۱۹ میلادی از این کارخانه تحویل بگیرند.

aton-redbull-855

پالمر در جواب سوال autocar درباره پتانسیل همکاری بین این دو برند اضافه کرد که احتمال مدل‌های ۰۰۲، ۰۰۳ و حتی ۰۰۷ هم وجود دارد. مدل‌های دیگر این سوپرخودرو باید جالب باشند و بنا به گفته‌های پالمر طراحی خودروهای جدید ممکن است در سری جدید فیلم جیمز باند به نمایش درآیند. در واقع این کارخانه با همکاری درازمدت خودروهای خود را در فیلم‌های جیمز باند تا به امروز جای‌ داده‌است. با این وجود تمام این حرف‌ها هنوز بر روی زبان است و تا رسیدن به خط تولید زمان زیادی لازم دارد و در حال حاضر سعی این کارخانه به سرانجام رساندن پروژه مدل ۰۰۱ تا آخر سال ۲۰۱۹ میلادی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.