مکمل بنزین
گوناگونخبر

دایملر بزرگترین سازنده خودرو لوکس جهان می‌شود!

خودرو لوکس در شرکت‌های مختلفی ساخته می‌شود که دایملر یکی از آن‌هاست، این خودروساز، این‌روزها در رقابت از بقیه خودروسازان پیشی گرفته است.

با چرخان همراه باشید.

مدیرعامل دایملر در یک کنفرانس اقتصادی در فرانکفورت آلمان، با اشاره به هدف گذاری دایملر برای سال ۲۰۲۰ مبنی بر تبدیل شدن به بزرگترین سازنده خودرو لوکس در جهان گفت: ما در سال جاری و چهار سال زودتر از برنامه تعیین شده به این مهم دست خواهیم یافت.

این شرکت در سال ۲۰۱۱ هدف گذاری خود را اعلام کرده بود. وی در این زمینه افزود: در آن زمان همه به برنامه ما می‌خندیدند اما اکنون زودتر از هدف‌گذاری‌ها به آن دست پیدا کرده‌ایم.

مرسدس‌بنز، برای چهارمین سال متوالی در شرف فروش سالانه بیش از دو میلیون دستگاه خودرو لوکس قرار دارد. این رقم فقط در ده ماه اول اتفاق افتاده است که نشان‌دهنده پیشی گرفتن ۵ درصدی از بی‌ام‌و است.

ماه گذشته، خرید و فروش مرسدس ۱۳ درصد افزایش داشت و توانست رکورد بی‌ام‌و را از آن خود کند.

همچنین، این برند با اقتدار در مسیر کسب عنوان قهرمانی فروش لوکس ایالات متحده قدم برمی‌دارد و احتمالا تا پایان سال ۱۸ هزار خودرو بیشتر از لکسوس، و ۲۸ هزار خودرو بیشتر از بی‌ام‌و به فروش خواهد رساند.  این آمارو ارقام به خوبی نشان می‌دهد که شرکت خودروسازی دایملر آلمان در شرف تبدیل شدن به بزرگترین و سودآورترین سازنده خودرو لوکس در جهان قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا