مکمل بنزین
گوناگونخبر

اپل CarPlay برروی ۲۰۰ خودروی مختلف!

کمپانی اپل به عنوان یکی از غول‌های فناوری جهان؛ به استفاده بیش از ۲۰۰ خودروی مختلف از سیستم اپل CarPlay افتخار می‌کند. اپل لیست جدیدی از خودروهایی که می‌توانند از نسخه جدید سیستم CarPlay استفاده کنند منتشر کرده است. در این لیست نام ۵۰ خودروی جدید و ۲۰۱۷ دیده می‌شود. محصولات کمپانی‌های مختلفی مانند؛ آئودی، مازراتی، سوزوکی، میتسوبیشی و فولکس‌واگن نسخه جدید سیستم CarPlay را دریافت می‌کنند. علاوه بر نسخه‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ آئودی Q5, نسخه ۲۰۱۸ این خودرو هم از نسخه جدید سیستم CarPlay استفاده خواهد کرد. همچنین نسخه جدید  BMW سری ۵ نیز به نسخه بی‌سیم CarPlay مجهز خواهد شد.

CarPlay

اگر شما از خودروهایی استفاده می‌کنید که مجهز به نسخه قدیمی اپل CarPlay هستند، نباید نگران باشید؛ زیرا اپل بزودی تمام خودروهایی که از نسخه قدیمی سیستم CarPlay استفاده می‌کنند بروزرسانی خواهد کرد. البته اگر خیلی عجله دارید می‌توانید با پرداخت ۵۰۰ دلار یک سیستم استریو سونی را خریداری کرده و از هر دو سیستم CarPlay و Android Auto استفاده کنید!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا