مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسل بعدی مرسدس بنز SL با طراحی AMG GT!

بر اساس خبر‌های جدید بدست آمده نسل بعدی مرسدس بنز SL طراحی (پلتفرمی) شبیه سری AMG GT خواهد داشت تا نشان اسپرت بودن و قدرت این برند آلمانی باشد؛ بنا به گزارش Autocar یکی از دلایل این انتخاب بالا بردن و گسترش تکنیک‌های مهندسی برای سری SL است و در کنار آن مهندسان این برند آلمانی توانسته‌اند از مدل جدید GT Roadster پرده‌برداری کنند. از ویژگی‌های GT Roadster موتور دو توربوشارژ ۸ سیلندر ۴.۰ لیتری است که در کمتر از ۴ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ می‌رساند و با گیربکس دو کلاجه اتوماتیک ۷ دنده می‌تواند حداکثر سرعتی برابر با ۳۰۱ کیلومتر برساعت داشته باشد.

۲۰۱۶-mercedes-benz-sl-37

با الهام گرفتن از سری GT، مرسدس بنز جدید SL محور عقب را به صورت طولی به موتور سوار شده در محور جلو متصل می‌کند که باعث می‌شود شاسی بهترین توزیع وزن ممکن را داشته باشد؛ بعلاوه طراحی فنربندی این خودرو شبیه GT است که می‌تواند سیستم آیرودینامیک انتخابی را در اختیار مالکانش قرار بدهد.

۲۰۱۶-mercedes-benz-sl-19

از دیگر شباهت‌های SL با سری GT بدنه آلومینیومی سبک وزن و استفاده از فیبر کربنی در مجموعه گشتاور برای نزدیک‌تر کردن این خودروی جدید به خودروهای اسپرت مرسدس بنز است. از لحاظ مشخصات فنی همچون پیشرانه، این مدل کارخانه موتور ۶ سیلندر خطی M256 به همراه موتور برقی کوچک ۱۵ کیلوواتی خواهد داشت که قدرتی معادل ۴۰۲ اسب بخار را تولید می‌کند. سری جدید از AMG به مدل‌های موجود با رنج توان خروجی حداکثر ۴۵۰ اسب بخار اضافه خواهد شد؛ در این خانواده دو مدل SL65 AMG و SL63 AMG در خط تولید با توجه به فروش خوبشان باقی می‌مانند.

 

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا