مکمل بنزین
شرایط فروش

فروش اعتباری تعدادی از محصولات ایران‌خودرو به مناسبت هفته وحدت!

شرکت ایران‌خودرو به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) و هفته وحدت؛ فروش اعتباری و منعطف تعدادی از محصولات خود را آغاز کرده است.

در این طرح، خودروهایی نظیر پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و ۵ و همچنین سمند سورن ELX توربوشارژ از صبح روز یکشنبه، ۲۱ آذرماه به شکل اقساطی به فروش خواهند رسید. متقاضیان خودروی پژو ۲۰۶ در طرح می‌توانند خودروی مورد نظر خود را با رنگ‌های خاکستری، سفید، مشکی، نقره ای، گیلاسی،آبی متالیک و قرمز دو پوششه سفارش دهد. همچنین متقاضیان نسخه توربو شارژ سمند سورن ELX می‌توانند خودروی خود را در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی کبود و خاکستری متالیک سفارش دهند.

در این طرح حداقل پیش پرداخت برای ثبت نام اولیه خودروهای مذکور؛ ۱۹،۲۱و ۲۴ میلیون تومان بوده و نرخ سود در نظر گرفته شده در این طرح از ۱۰ درصد شروع شده و به ۲۲ درصد خواهد رسید. مدت بازپرداخت الباقی مبلغ نیز باید از ۶ ماه تا ۱۸ ماه به طول بیانجامدو متقاضیان تنها ۳۰ روز پس از ثبت نام اولیه، خودروی خود را تحویل خواهند گرفت.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو و یا وب‌سایت این شرکت مراجعه کنند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا