مکمل بنزین
گوناگونخبر

جانشینان اوپل موکا X، کورسا و آدام در سال ۲۰۱۹ می‌آیند!

اوپل برنامه‌ریزی وسیعی برای رونمایی از جدیدترین محصولات خود در سال‌های آینده کرده است. این کمپانی با توجه به رشد چشمگیر فروش و سود سالیانه خود تصمیم دارد تا در آینده نزدیک چندین دستگاه از جدیدترین محصولات خود را معرفی و عرضه کند.

از محصولات آینده کمپانی اوپل توان به نسل جدید خودروی‌های موکا X، کورسا و آدام اشاره کرد که تا سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود. کمپانی اوپل تاکنون هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره مشخصات فنی و پیشرانه موکا X جدید منتشر نکرده است؛ و احتمال استفاده از یک موتور قوی‌تر، نسبت به پیشرانه فعلی آن وجود دارد.

opel-adam

Corsa و Adam را باید نسخه هاچ‌بک و کوچک شده  موکا X نامید. Corsa و Adam در کارخانه کمپانی اوپل در ساراگوسا اسپانیا ساخته می‌شوند و هر دوی آنها با پیشرانه‌های مختلفی عرضه می‌شوند.در همین رابطه معاون مدیرکل کمپانی اوپل آقای Philip R. Kienle گفته است: «تجدید نظر در ساختار خودروها به بسار کارآمد خواهد بود. ما می‌خواهیم که خطوط تولید ما در یک کارخانه عملکردی یکسان داشته باشند و تنها یک خودرو را در چندین کلاس مختلف تولید کنند. این عمل هماهنگی بیشتری را به دنبال خواهد داشت و یک گام مهم به سوی آینده است».

اوپل موکا و کلاس‌های مختلف آن جزء محبوب‌ترین محصولات کمپانی اوپل هستند و برای اولین بار کمپانی اوپل قصد بازسازی و ارتقاء قابل توجه آنها را دارد.در حال حاضر بیش از ۶۷۰.۰۰۰ نمونه از موکا X فروخته است؛ این در حالیست که ۶۳۰۰۰۰ دستگاه از مدل Corsa و ۲۲۵.۰۰۰ دستگاه از مدل Adam فروخته شده‌اند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا