مکمل بنزین
گوناگونخبر

جدیدترین تیزر تبلیغاتی  فارادی فیوچر برای نمایشگاه CES 2017

هفته گذشته مطلبی را در مورد فعالیت فارادی فیوچر منتشر کردیم که حتما بعد از خواندن آن تا حدودی با این شرکت دانش بنیان چینی – آمریکایی آشنا شدید. در ماه‌های اخیر شاهد آن بودیم که این شرکت به واسطه منتشر کردن تصاویر و تیزرهای تبلیغاتی از یک محصول جدید، بسیار پرکار و خبرساز شده است. در این راستا، به تازگی فارادی فیوچر تیزر تبلیغاتی شامل یکسری تصاویر جدید را منتشر کرده و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با درج برخی جزئیات جدیدتر، کنجکاوی علاقه‌مندان را نسبت به محصول مورد اتظار خود برنگیزد.

۱۵۳۹۳۰۴۲_۱۲۴۷۹۵۸۳۷۵۲۷۰۷۸۶_۳۳۷۸۸۴۸۵۵۵۲۲۹۲۲۳۳۴۲_o-1

برنامه‌ریزی این شرکت برای رونمایی از محصول جدید، استفاده از فضای نمایشگاه CES است که ماه ژانویه ۲۰۱۷ میلادی برگزار خواهد شد. در تصویر جدید که نمای جلویی این خودروی مفهومی شکل را به نمایش گذاشته، به خوبی می‌توان فرم چراغ‌های جلو را که با یک نوار روشنایی LED شکل به هم متصل و یکپارچه شده‌اند را مشاهده کرد. به‌نظر می‌رسد این نوار روشنایی به صورت دی‌لایت یا همان چراغ روشن در روز عمل می‌کند.

ff-1

درست در قسمت پایین چراغ‌ها، جلوپنجره این خودرو خودنمایی می‌کند به‌طوریکه با فرم مشبک خاص و نورانی خودش که لوگوی این شرکت هم لابه‌لای آن به صورت ماهرانه گنجانده شده، جذابیت منحصر به‌فردی را ایجاد کرده است. همچنین از این تصاویر می‌توان متوجه شد که به جای استفاده از آینه‌های جانبی معمولی، یکسری دوربین تعبیه شده و فرم مفهومی آن را کامل‌تر کرده است. بهره‌مندی از فناوری لیزری LiDAR که برای تشخیص نور و سنجش مسافت استفاده می‌شود نیز به خوبی برروی کاپوت جلو خودرو مشخص است.

untitled-1

همزمان با تصمیم فارادی فیوچر برای منتشر کردن این تصاویر جدید، یک به‌روز رسانی خیلی جذاب هم در وب سایت رسمی این شرکت اتفاق افتاده است. بعد از ورود به وب سایت FF، اولین چیزی که نظر شما را به خودش جلب می‌کند، استفاده از یک شمارشگر معکوس زمان است که برای تاریخ سوم ژانویه ۲۰۱۷ تنظیم شده، چون قرار است در این تاریخ خودروی جدید فارادی فیوچر رونمایی شود. مورد بعدی هم تصویر شبح مانند به نمایش درآمده در پایین شمارشگر است که این مدل جدید را با پیوستن یکسری ذرات ریز به تصویر کشیده و بواسطه استفاده از طراحی اینتراکتیو، می‌توان با حرکت نشان‌گر در اطراف تصویر، قسمت‌های مختلف آن‌را مشاهده کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا