مکمل بنزین
گوناگونخبر

۱۰ خودرو برتر ۲۰۱۶ خریداری شده توسط قشر پولدار آمریکا!

افراد پولدار در جامعه به دنبال خرید اجناس گران قیمت و لوکس هستند ولی وقتی بحث خرید خودرو باشد اکثر آنها به دنبال خودروهای لوکس نیستند! قطعا برای بعضی از آنها مشتریان آخرین مدل‌های فراری، لامبورگینی یا هر خودرویی که آنها را به وجد بیاورد هستند، اما این شامل همه افراد نمی‌شود. بنا به گزارش Edmunds خرید خودروها توسط خانواده‌هایی که درآمدی بالاتر از ۲۵۰ هزار دلار در سال دارند شامل ۸ مدل شاسی‌بلند و یک سدان و یک پیکاپ است. تقریبا انتخاب درصد بالایی از آنها شبیه مردم با درآمد متوسط است زیرا برای خرید خودرو همه افراد دنبال خودروی راحت و با کیفیت هستند؛ با هم ۱۰ خودرو پر فروش که توسط قشر پولدار آمریکا در سال ۲۰۱۶ خریداری شدند را مرور می‌کنیم.

۱) فورد سری F: پر فروش‌ترین خودرو در آمریکا پیکاپ ون فورد است که ورژن‌های مختلف برای هر نوع مدل زندگی را در خود دارد.

e-1

۲) جیپ گراند Cherokee: شاسی‌بلند لوکس که قابلیت بالایی در آفرود دارد، در حالیکه داخل کابین آن مجهز به تکنولوژی‌های به روز دنیاست.

e-2

۳) جیپ Wrangler: این مدل جیپ نه تنها در آمریکا بلکه در سراسر جهان مشتریان خودش را دارد، یکی از خودروهای با کیفیت این کارخانه آمریکایی است.

e-3

۴) لکسوس RX: این خودروی شاسی‌بلند لوکس راحتی را برای سرنشینان خود فراهم می‌کند.

e-4

۵) بی‌ام‌و X5: این خودروی آلمانی شاسی‌بلند یکی از پرفروش‌ترین خودرو در میان قشر متوسط و بالای آمریکا امسال بوده‌است.

e-5

۶) فورد اکسپلورر: دلیل پرفروش بودن این خودروی لوکس شاسی‌بلند قیمت پایین آن اعلام شد درنتیجه مورد استقبال این قشر قرار گرفت.

e-6

۷) تویوتا هایلندر: یکی از کاربردی‌ترین کراس‌اوورهای بازار که با سه ردیف صندلی ۷ سرنشین را در خود جای می‌دهد، بعلاوه دارای ضریب ایمنی بالایی است.

e-7

۸) هوندا Pilot: یکی دیگر از شاسی‌بلندهای ۷ نفره که رقیب تویوتا هایلندر در فروش بود.

e-8

۹) هوندا CR-V: این خودرو از پرفروش‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۶ بوده و جای تعجبی ندارد که در این قهرست هم قرار بگیرد.

e-9

۱۰) هوندا آکورد: خودروی سدان هیبریدی که امکانات زیادی دارد و با مصرف سوخت پایین برای هر خانواده‌ایی مناسب به نظر می‌رسد، هوندا با سه خودرو توانسته بازار خودروی آمریکا را بدست بگیرد.

e-10

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. با سلام
    ببخشید تیتر با متن اصلا همخونی نداره خیلی از این ماشینها اصلا قیمت بالایی ندارند مثل فورد سری f یا هوندا پایلوت یا اصلا جیپ رانگلر اینها ماشینهای ارزون قیمت اونجا هستند
    در ثانی جیپ رانگلر مال کارخانه کرایسلر هستش انگلیس این وسط چه کارس؟؟؟

    1. سلام

      خیلی ممنون از تذکری که راجع به جیپ رانگلر دادید، اما همانطوری که در پاراگراف اول توضیح دادم بسیاری از افراد به دنبال خودروی گران قیمت نیستند و قشر پولدار آمریکا هم به دنبال خودروی راحت و با کیفیت هستند. “تقریبا انتخاب درصد بالایی از آنها شبیه مردم با درآمد متوسط است زیرا برای خرید خودرو همه افراد دنبال خودروی راحت و با کیفیت هستند”

  2. جیپ Wrangler: این مدل جیپ نه تنها در آمریکا بلکه در سراسر جهان مشتریان خودش را دارد، یکی از خودروهای با کیفیت این کارخانه انگلیسی است.
    انگلیس!!!! جیپ یه شرکت امریکایی هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا