مکمل بنزین
گوناگونخبر

مشخصات درز کرده نسل بعدی سوزوکی Swift!

اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی عکس‌هایی از سوزوکی‌ Swift در مجله ژاپنی منتشر شد که طراحی یک سوپر‌مینی را نشان می‌داد، بعد از آن سخنگوی سوزوکی صحت عکس‌های منتشر شده را تایید کرد. پلت‌فرم این خودرو هاچبک شبیه مدل Baleno با طراحی‌ اسپرت‌تر به نظر می‌رسد و پیش‌بینی شده با آمدن این خودرو به بازار رقیبی برای فورد فیستا باشد.

next-gen-suzuki-swift-leaked-brochure-2-850x478

هفته گذشته مشخصات این خودرو دوباره در مجله اینترنتی آنلاین در اختیار عموم قرار گرفت که سوزوکی Swift را محور جلو یا چهار چرخ متحرک با سیستم هیبریدی که از بسته باتری ۴۸ ولتی SHVS نشان می‌داد. این مدل در شش نوع هیبرید RS، RSt، RS، هیبرید ML، XL و XG در ژاپن تولید خواهد شد. بدنه جدید Swift مدرن‌تر از خودروهای امروزی این کارخانه ژاپنی با چراغ‌های کوچک‌تر با هاله‌ایی از رگه‌های مشکی در جلو، سپر جلو کشیده‌تر به همراه طراحی جدید توری مشبک طراحی‌ شده‌است.

next-gen-suzuki-swift-leaked-brochure-3-850x478

از دیگر جزئیات مشاهده شده چراغ‌های جدید عقب، طراحی داخلی زیبا و ساده‌تر با سیستم تهویه بازبینی شده و طراحی لوکس داشبورد هستند؛ کارشناسان انتظار دارند وزن این خودروی جدید با توجه به شاسی‌ کم وزن آن حدود ۹۰۰ کیلوگرم باشد که مصرف سوخت را کم‌تر و خروجی گازهای آلاینده را کاهش می‌دهد. با وجود اطلاعات منتشر شده هنوز سخت است از مشخصات فنی اطمینان داشت اما بر اساس این مجله نسل جدید Swift موتور توربوشارژ بنزینی ۱.۰ لیتری و مخزن سوخت ۱.۲ لیتر دوقلو تزریقی خواهند داشت و گزینه‌های گیربکس می‌تواند ۵ دنده دستی، CTV و ۶ دنده اتوماتیک باشد. با تمام مشخصات گفته شده قیمت مناسب برای این خودرو با توجه به خودروهای موجود در بازار با این ویژگی‌ها و پیشینه قیمت‌های سوزوکی حدود ۱۱ هزار دلار پیش‌بینی شده‌است.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا