مکمل بنزین
خبر

وانت بی‌ام‌و سری ۵ از راه رسید!

از آنجایی که نسل جدید Holden Commodore به این زودی‌ها معرفی نمی‌شود، اما طرفداران خودروهای وانت نباید نگران باشند زیرا سری ۵ جدید بی‌ام‌و در نقش وانت از راه رسیده است. در سال ۲۰۰۸ بود که مدلی از ۲۰۰۰ M5 E39 بی‌ام‌و به شکل وانت درآمد و تنها یک مدل نمادین محسوب می‌شد نه خودرویی برای تولید انبوه.

این نخستین باری نیست که شاهد تصویری از مدل وانت یک برند مطرح اسپرت‌ساز هستیم. پیش از این آئودی A4 در لباس وانت ظاهر شد و بسیار جالب توجه به نظر می‌رسید. البته این مدل نیز به تولید انبوه نرسید و یک مدل نمادین به شمار می‌رفت.

حال به لطف Theophilus Chin، تصویر رندر شده‌ای از بی‌ام‌و M550i xDrive منتشر شده که طراحی تماشایی دارد. این خودرو احتمالا از پیشرانه ۴.۴ لیتری هشت‌سیلندر بی‌توربو ۴۵۵ اسب‌بخاری بهره می‌برد و قادر است ۰ تا ۱۰۰ را طی ۴ ثانیه سپری کند.

M550i xDrive بی‌ام‌و در حالت وانت نیمی از سقف خود را از دست داده و بخش عقب آن به حالت مدل وانتی درآمده است. البته این تصویر رندر شده بوده و هیچ‌گاه به واقعیت تبدیل نخواهد شد. بنابراین تنها می‌توان از مشاهده تصویر لذت برد که تماشای آن خالی از لطف نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا