مکمل بنزین
گوناگونخبر

همکاری لوسید موتورز با LG Chem برای تولید باتری

LG Chem برای تولید باتری با لوسید موتورز قرارداد بست.

با چرخان همراه باشید.

اوایل این ماه، لوسید موتورز اعلام کرد که برای باتری‌ خودروهایش با سامسونگ در حال همکاری است، این در حالی است که لوسید موتورز هم‌اکنون قرارداد دیگری را هم با LG Chem تنظیم کرد.

لوسید موتورز قصد دارد از سلول‌های سیلندری ساخت LG Chem که با همکاری این شرکت خودروسازی توسعه یافته‌اند، استفاده کند.

این کمپانی اعلام کرد داشتن دو قرارداد همکاری جهت انتخاب بهترین باتری برای کاربردهای گوناگون آزادی عمل می‌دهد، مثلا، قراردادهای منعقد شده می‌توانند منجر به فروش باتری‌ به شرکت‌ها‌ی دیگر شوند یا از باتری‌های متفاوتی در نسخه‌های مختلف مدل Air استفاده شود.

LG Chem

مدیر بخش فناوری باتری لوسید موتورز درباره‌ی این همکاری می‌گوید: «لوسید موتورز بابت حمایت‌های فراوان تیم LG Chem سپاسگزار است. سلول‌های لیتیوم-یونی‌ آن‌ها از بهترین نمونه‌های بازار هستند و ما مفتخریم که این کمپانی را به‌عنوان یکی از تامین‌کنندگان این قطعه‌ حیاتی در کنار خود داریم. من مشتاقانه منتظر ادامه‌ همکاری‌ در چندین پروژه‌ هیجان‌انگیز دیگر برای تولید محصولات جدید، هستم»

بیش از ۲۰ خودروساز در سراسر جهان با LG Chem همکاری می‌کنند که برخی از شاخص‌ترین این شرکت‌ها عبارتند از: جنرال‌موتورز، شورلت، فارادی فیوچر. تمام خودروسازانی که با LG Chem همکاری دارند معتقدند که برای تولید باتری خودرو باید از بالاترین چگالی انرژی جهان استفاده شود تا نتیجه معقول و مورد نیاز به دست آید.

همچنین شرکت آئودی هم از هر دو باتری LG Chem و سامسونگ استفاده می‌کند و به همین دلیل می‌توان به باتری‌های آینده بیش از پیش امیدوار بود.

هفته گذشته، صحبت‌های اولیه بین طرفین انجام شد و قرار بر این شد که در اواخر سال ۲۰۱۸ استارت تولید این باتری‌ها زده شود و گفته می‌شود که این باتری‌ها با ۱۰۰۰ اسب‌بخار و ۴۰۰ مایل شارژ برای مدت طولانی بهینه شده‌اند و در صورت تکرار شارژ این کار سریعا صورت می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا