مکمل بنزین
گوناگونخبر

دوچرخه‌سواری لانس آرمسترانگ با هوادارانش در اوکلند!

این دوچرخه سوار متقلب هنوز می‌تواند جمعیتی را دور خودش جمع کند و سر و صدایی به پا کند، هفته گذشته صدها دوچرخه سوار صبح زود به خیابان‌های شهر آمدند تا با کلاه‌بردار دوپینگی (لانس آرمسترانگ) پا بزنند! وی قبل از آن در توییتر خود به هوادارانش اطلاع داده بود که دوشنبه صبح در شهر بادی اوکلند نیوزیلند دوچرخه سواری می‌کند.

i-2

دوچرخه سوار دوپینگی که ۷ بار برنده تور دو فرانس شده برای تجارت به این شهر آمد و توانست هوادارانش (حدود ۲۰۰ نفر) را جمع کند و با آنها دیدار کند؛ بیشترین هواداران آرمسترانگ مردان میانسال بودند که در صبح زود و ساکت شهر با وی همراه شدند. بعضی از دوچرخه سواران روی کلاه‌هایشان نوارهای برو جلو قهرمان را چسبانده بودند و با وی سلفی گرفتند و یک روز به یاد ماندنی را برای وی درست کردند و به نظر نمی‌رسید کسی به افشای ماجرای دوپینگ وی و بعد از آن اقرار آرمسترانگ بدون خجالت و با غرور در برنامه اوپرا اهمیت داده باشد.

lance-armstrong

به نظر ایان مارگان (دوچرخه سوار ۶۴ ساله) آرمسترانگ هنوز دوچرخه سوار مشهور زمان خودش هست و به نظر می‌رسد که هنوز هم در میان مردم محبوبیت دارد. یکی از طرفداران ۳۶ ساله وی در مصاحبه با Espn گفت: من پیشینه آرمسترانگ را می‌دانم ولی می‌خواهم حداقل پشتیبانی از وی را داشته‌باشم. همه ما تاریخ را می‌دانیم.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا