مکمل بنزین
گوناگونخبر

اخراج سئو هیوندا در آمریکا برای فروش پایین!

کارخانه کره‌ایی هیوندا سئو آمریکایی (دی‌و زوکاوسکی) را برای نرسیدن به فروش‌های پیش‌بینی‌ شده اخراج کرد و به جای وی سرپرست ارشد (جری فلانری) موقتا جای خالی را پر می‌کند؛ زوکاوسکی سال ۲۰۰۷ به گروه هیوندا در آمریکا پیوست، با این وجود هنوز هیوندا دلیل اخراج این سئو را رسما اعلام نکرده و باید منتظر کنفرانس خبری از این کارخانه ماند تا دلیل اصلی را متوجه شد.

۲۰۱۶-hyundaiusceo-03

با این وجود یکی از دلایل که توسط کارشناسان حدس زده می‌شود کارکرد پایین این سئو آمریکایی است. برند هیوندا در ماه نوامبر گذشته ۲.۱ درصد فروش بیشتری نسبت به همین ماه در سال ۲۰۱۵ داشت. فلانری در بیانیه‌ایی اعلام کرد: ما از دی‌و برای بودن با هیوندا در طی یک دهه حضورش تشکر و قدردانی می‌کنیم، مخصوصا به خاطر جایگاهش به عنوان رئیس و سئو که باعث قوی‌تر شدن این ارگان از هیوندا شد، من و همکارانم با تلاش و پشتکاری سعی خواهیم کرد با توان هر چه بیشتر مدیریت کارا در سراسر کشور داشته باشیم تا بتوانیم مشتریان زیادی را جذب کنیم.

۲۰۱۶-hyundaiusceo-02

این کارخانه تقلا کرد تا فروش خود را بعد از پایین آمدن قیمت گازوئیل در بازار حفظ  (برای مدل‌های همچون سوناتا و الانترا) و زیاد کند و به جای تولید خودروهای سایز کوچک از خودروهای سایز بزرگتر همچون کراس‌اوور و شاسی‌بلندها استفاده کرد که یکی از ضعف‌های این کارخانه قدرت پایین در تامین تقاضا برای بازار این چنین خودروها بود. فروش هیوندا که شامل برند جنسیس هم می‌شود در سال ۲۰۱۵ میلادی ۷۶۱۷۱۰ دستگاه خودرو بود که نسبت به سال قبلش ۵ درصد رشد داشت ولی نرخ رشد از نرخ دو رقمی فروش در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ میلادی که مد نظر رئیسان این برند کره‌ایی بود فاصله زیادی داشت. فلانری در نظر دارد برای بالا بردن فروش هیوندا روی خودروهای جنسیس که برندی لوکس و جدید در بازار آمریکا هست مانور دهد زیرا این خودروها می‌توانند رقیبانی برای بی‌ام‌و، مرسدس بنز و آئودی باشند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا