مکمل بنزین
خبر

قیمت شورولت کامارو 2016 مشخص شد

چند ماه پیش، کمپانی معتبر شورولت، کامارو 2016 خود را برای هوادارانش رونمایی کرد. حال این خودرو ساز بزرگ، قیمت فروش این محصول را نیز برای مشتریان وفادارش اعلام کرده است.

2016-camaro-front-970x0

خریداران می‌توانند کامارو 2016 را با قیمت 26695 دلار خریداری کنند. این قیمت برای نمونه پایه Camaro 1LT است که همراه با قابلیت ویژه Apple CarPlay عرضه می‌شود. از دیگر امکانات جانبی این خودرو می‌توان به توان ارتباطی تحت شبکه 4G LTE همراه با قابلیت Wifi، سنجش اتوماتیک آب و هوا و حالت رانندگی ویژه آب و هوای برفی و یخی اشاره کرد. همچنین وجود یک حالت رانندگی با نام Sport Mode نیز از دیگر ویژگی‌های کامارو 2016 است.

اگر از علاقه‌مندان به خودروهای V8 هستید، مدل SS1 با قیمت پایه 37295 دلار همراه با چراغ‌های LED مخصوص روز، فناوری Keyless (استارت خودرو با دکمه)، دوربین عقب، ترمز مخصوص پارک و فرمان با روکش تمام چرم عرضه می‌شود. البته این مدل تنها با گیربکس دستی عرضه می‌شود و از یک مرکز اطلاعات رانندگی نیز برخوردار است. استفاده از لاستیک‌های Goodyear eagle F1 و بهره‌گیری از سیستم خنک کننده مدرن جهت روغن موتور، گیربکس و دیفرانسیل از دیگر ویژگی‌های مدل SS1 است.

اگر به دنبال ویژگی‌های بیشتر و خاص‌تر هستید، باید به سراغ مدل SS2 بروید. در این مدل، علاوه بر ویژگی‌های پیشین، صندلی‌های جلو خودرو از سیستم گرمایش و تهویه خاصی برخوردار هستند. سیستم شارژ بی‌سیم، غربیلک خاص فرمان، سیستم صوتی و تصویری بسیار جذاب از دیگر امکانات پیش فرض Camaro SS2 است. سیستم امنیتی جدید جهت پوشش نقاط کور خودرو با بهره گیری از فناوری هشدار، در کنار سیستم‌های هشدار کناره‌ها و اطراف خودرو جهت ترافیک و جاده نیز سیستم‌های جانبی این کامارو است.

اما این محصول جدید شورولت با سه گزینه پیشنهادی در حوزه موتور نیز برای مشتریان آماده شده است. (دو مدل برای مدل کوپه و یک مدل جهت مدل Convetible)

موتور در نظر گرفته شده برای مدل پایه کامارو 2016 یک نمونه 2.0 لیتری 4 سیلندر است که با فناوری توربوشارژ می‌تواند تا 275 اسب بخار قدرت و 295 فوت پوند گشتاور تولید کند. مدل دوم، یک پیشرانه 3.6 لیتری V6 با توان 335 اسب بخار و گشتاور 284 فوت پوند است. نهایتا موتور سوم پیشنهادی یک پیشرانه 6.2 لیتری V8 است که می‌تواند 455 اسب بخار قدرت و 455 فوت پوند گشتاور تولید کند. مشتری می‌تواند در کنار این موتورها یا گیربکس 6 سرعته دستی و یا 8 سرعته اتوماتیک را انتخاب کند.

فورد موستانگ، با قدرت 300 اسب بخار در نمونه V6 و 310 اسب بخار در نمونه 4 سیلندر و توربوشارژ و مدل V8 با توان 435 اسب بخار عرضه شده بود. لازم به ذکر است که نمونه پایه و ساده کامارو 2016 با موتور 4 سیلندر و توربوشارژ عرضه می‌شود و از یک موتور متوسط برخوردار است.

مدل کوپه این زیبای آمریکایی نیز پس از فروش مدل‌های دیگر در اواسط سال 2016 آغاز خواهد شد.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

    1. خو توتهران هستش با ۸۵میلیون تومن هر۸ماه تمدید مجدد

  1. جای ما ممکن جهنم نباشه اون دنیا اما قطعا بهشت نیست چون که دزدیم

  2. چرا نگوید من ساکن قسم هستم اینجا صفرکیلومتر ۶۵ملیون هست چطوری تهران ۱۵۰هست احتمالا گمرکی نداده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا