مکمل بنزین
گوناگونخبر

بی‌ام‌و ۵۳۰e هیبریدی به مدل‌های سری ۵ پیوست!

شرکت بی‌ام‌و به تازگی خودرو ۵۳۰e iPerformance هیبریدی را معرفی کرده که با قیمت ۴۳ هزار پوندی از ماه ژانویه عرضه می‌شود. به گفته شرکت باواریایی، این مدل یکی از کارآمدترین خودروهای سری ۵ محسوب می‌شود.

قیمت پایه ۵۳۰e iPerformance هیبریدی ۴۳ هزار پوندی بوده و از اواسط ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ به مشتریان تحویل داده خواهد شد. ۵۳۰e iPerformance به موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر بنزینی با خروجی ۱۸۱ اسب‌بخاری و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متری مجهز است.

این موتور در کنار یک موتورالکتریکی با خروجی ۹۴ اسب‌بخاری قرار می‌گیرد و در مجموع خروجی پیشرانه آن به ۲۴۸ اسب‌بخار می‌رسد. با چنین قدرت پیشرانه‌ای، ۵۳۰e iPerformance می‌تواند در ۶.۰ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. با وجود چنین عملکردی بی‌ام‌و ادعا می‌کند که ۵۳۰e هیبریدی جدید، مصرف سوخت و تولید گازهای گلخانه‌ای آن کم است. رقیب سرسخت ۵۳۰e یعنی مرسدس‌بنز E کلاس در حالت الکتریکی تنها قادر است مسافت ۴۶ کیلومتری را سپری کند.

خودرو  ۵۳۰e جدید به حالت eDrive مجهز شده که اجازه می‌دهد تا راننده در چه سطحی شارژ خودرو را مصرف کند. از دیگر ویژگی‌های آن باید به جلوپنجره باز طراحی شده، کابین نسبتا تغییر یافته از جمله قسمت کنسول میانی و گزینه رنگ جدید آبی اشاره داشت. با این تفاسیر ۵۳۰e می‌تواند سدان سایز متوسط کارآمد شهری محسوب شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا