مکمل بنزین
گوناگونخبر

تیونینگ راش برای فورد F-150

وقتی یک خرس وحشی آمریکایی را به دست تیونری به نام راش بسپارید، نهایتش می‌شود غولی بی‌شاخ و دم که تحمل دیدن کسی در خیابان را ندارد و با غرشش، همه را به کنار رفتن و نظاره کردن دعوت می‌کند.

با اضافه شدن چاشنی رنگ سیاه، ابهت این تراک دوچندان شده. البته قسمت‌های زیادی از پرچمدار فورد، یعنی F-150 SVT Raptor همانند جلوپنجره و سپر مشکی به عاریت گرفته شده است. از قسمت‌های دیگری که اضافه شده‌اند، می‌توان به شوینده چراغ‌ها واگزوزهای مشکی که در کنار قرار دارند، اشاره کرد که قرار است این اگزوزها حسابی سروصدای عمیق و روح‌انگیزی تولید کنند.

roush-f-150-2_653

هم راش و هم رپتور، هردو از کمک‌فنرهای Fox استفاده خواهند کرد که البته مدل تیون شده ازکیت ۲ اینچی استفاده خواهد کرد و این درحالیست که قوی‌ترین نسخه F-150 به کویل‌اور ۳ اینچی مجهز خواهد بود. چرخ‌های Mickey Thompson Baja 305/55 نیز حول رینگ ۲۰ اینچی قرار گرفته‌اند. پس این مدل هم مناسب پز دادن و تفریح در خیابان و هم مناسب یک گشت‌ و گذار آخر هفته‌ای در کوهستان‌ها خواهد بود.

roush-f150-side

اما در داخل خودرو تغییرات آنچنانی وجود ندارد و راش تنها به افزودن کف‌پوش‌های WeatherTech و تغییر اندک کنسول میانی بسنده کرده است.

roush-f150-rear

 این F-150 تا یک سال آینده آماده فروش خواهد شد و برای خریدن ساده‌ترین مدل‌ آن،‌ باید ۱۰۶۰۰ دلار دیگر نسبت به نسخه‌های معمولی پرداخته شود. آفرودبازهایی که خواهان موتوری قدرتمندتر هستند، باید تا سال ۲۰۱۶ و عرضه رپتور صبر کنند تا راش نیز به سراغ این مدل رفته و با موتوری ۴۵۰ اسب‌بخاری، تراکی استثنائی برای این افراد تیون کند.

roush-f-150-3_653

مهدی مهدیخانی

علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به خصوص خودروها. امیدوارم از مطالب چرخان لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا