مکمل بنزین
گوناگونخبر

Vision 8، سوپراسپرت هشت سیلندر آینده استون مارتین!

با مدیریت Andy Palmer، شرکت استون‌مارتین فصل جدیدی از کسب و کار خود را آغاز کرده و انتظار می‌رود مدل‌های منحصربفرد و خاصی را از این برند بریتانیایی شاهد باشیم. یکی از سوپراسپرت‌های فعلی AM-RB 001 بوده که ابر اتومبیل هیبریدی بوده و با همکاری رد بول توسعه یافته است.

در حقیقت هدف از توسعه AM-RB 001، توسعه خودرویی به عنوان رقیب سرسخت مک‌لارن F1 بود. پس از آن که در پایان دهه این مدل عرضه شود، استون‌مارتین برای دهه بعدی یک سوپراسپرت موتور وسط را که به نظر می‌رسد از موتور هشت‌سیلندری بهره می‌برد، با نام Vision 8 am-8معرفی خواهد کرد.

البته به تازگی تصویری از طراحی اولیه Vision 8 منتشر شده که اثر Phouphoullides است. احتمال داشته مدل به عنوان V8 Vantage نیز در آینده شناخته شود. به طور کلی زبان طراحی استون در Vision 8 به سختی مشاهده می‌شود. در برخی قسمت‌ها طراحی مشابه DB11 است و در بخش عقب نیز چراغ LED براساس طراحی خودروهای سال ۲۰۲۵ دارد.

شیشه جلو با پنجره‌ها یکپارچه بوده و طراحی کلی آن جالب به نظر می‌رسد. به هر حال فاصله بسیاری تا معرفی این مدل باقی مانده و باید منتظر ماند تا مشخص شود طراحی نهایی چگونه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا