مکمل بنزین
گوناگونخبر

پیش به سوی آینده خودروهای سنگین وزن با کامیون برقی مرسدس بنز!

در دو سال گذشته مرسدس بنز از مدل‌های کامیون‌های برقی خود (غالبا طرح‌های مفهومی) در نمایشگاه‌های خودرو رونمایی کرده و به نظر می‌رسد در دهه ۲۰۲۰ میلادی آن‌ها را روانه بازار کند؛ اما به تازگی فرانسیسکو کالادو (طراح پرتقالی وسایل‌ نقلیه) طرحی برای کامیون‌های برقی مرسدس بنز کشیده که نشان از یک کمپرسی حمل‌و‌نقل مایعات دارد که سریع‌ترین و کاربردی‌ترین کامیون موجود در دنیا خواهد بود اگر به مرحله ساخت برسد.

merc-etruck-concept-render-7

به طور پیش‌فرض این کامیون مجهز به بسته‌های باتری ۱۰ سیلندری خواهند شد که به معنای تمام برقی بودن این وسیله نقلیه هست؛ بنابه نظر طراح این کامیون، این خودروی سنگین وزن توانایی رسیدن به سرعت‌های بالا را با توجه به طراحی آئرودینامیکی خوبش دارد.

merc-etruck-concept-render-8

برای طراحی داخلی این کامیون دو کابین جداگانه که یکی برای استراحت سرنشینان در مسافرت‌های طولانی که شامل حمام و دستشویی تعبیه شده و رویهم‌رفته ما با کامیونی زیبا روبرو خواهیم بود که تجهیزات کاملی دارد. این کامیون برقی مرسدس بنز بلندتر از کامیون‌های امروزی (ارتفاع بیشتر) طراحی شده که سوالی که در ذهن خریدار ممکن است پیش آید که چگونه خود باید سوار کامیون شوم زیرا در این طراحی هیچ دربی تعبیه نشده؟ شما می‌توانید از قسمت جلوی کامیون وارد آن شوید. پیش‌بینی شده کامیون‌های برقی مرسدس بنز رقیبی برای کامیون‌های نیکولا موتورز باشند.

این طراح پرتقالی در بین اکثریت خودروسازان مشهور به طراحی خودروهای آینده است که تا به حال طرح‌هایی برای خودروسازان معروفی همچون آئودی، بنتلی، مرسدس بنز، لامبورگینی و … را کشیده‌است.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. زیبایی نداره حداقل در این دوره از زمان
    بیش تر طنز گونه است به لحاظ طراحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا