مکمل بنزین
گوناگونخبر

لندرووری قدیمی اما گران!

لندروور ۱۰۹ S2 متعلق به سال ۱۹۵۹ یکی از ۱۵ خودرویی است که توسط کاتبرتسون اسکاتلندی به چرخ‌های زنجیری مجهز شده‌ است. همچنین ادعا می‌شود که این خودرو تنها نمونه‌ای است که هنوز در بریتانیا موجود است و توسط یک بازگردانی به یک وضعیت زیبا و استاندارد رسیده است.

این خودروی آفرودی زنجیری هم‌اکنون برای فروش گذاشته شده است. قیمتی که روی این محصول نصب شده مبلغی برابر ۸۵ هزار یورو (۱۰۵۰۰۰ دلار) است و در شمال یورک‌شر انگلیس قرار دارد.

مطابق ادعای فروشنده تعمیرات چند سال پیش انجام شد تا این خودرو به استاندارد بالایی ارتقا یابد. داخل و خارج این خودرو نیز مورد ترمیم قرار گرفته‌اند تا ظاهر خودرو نیز زیباتر شود. این خودرو همچنین به طور کاملا سالم کار می‌کند و حتی می‌توانید روی توانایی‌های آفرودی آن حساب کنید.

زنجیرهای جلو قابلیت چرخیدن و فرمانگیری را به طور عادی دارند. زنجیرها به طور یکپارچه برای فرمانگیری می‌چرخند. نیروی میل لنگ موتور هم به این چرخش کمک می‌کند. ضمنا هنگامی که حالت چهارچرخ محرک فعال می‌شود هر کدام از زنجیرها با سرعت متفاوتی می‌چرخند. این مسئله از لغزش زنجیرها بر روی زمین هنگام چرخیدن جلوگیری می‌کند.

در کل باید گفت که خودروی دوست داشتنی‌ای است به شرطی که اهلش باشید و امیدواریم صاحب بعدی آن به خوبی از آن مراقبت کند نه مانند یک زامبی!

lr-defender-04_easy-resize-comlr-defender-03_easy-resize-comlr-defender-02_easy-resize-com

lr-defender-01_easy-resize-com

مهدی عالم

دانشجوی مهندسی مکانیک هستم و تا حدی عشق ماشین... امیدوارم مطالبی که براتون می‌نویسم مفید، دقیق، کامل و به روز باشن و در عمل به دردتون بخورن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا