مکمل بنزین
گوناگونخبر

فورد موستانگ به این زودی از بازار ایالات متحده خارج نمی‌شود!

براساس گزارش‌های جدید، کمپانی فورد قصد نداشته موستانگ را از بازار ایالات‌متحده به این زودی‌ها خارج کند. به گزارش Autocar و به نقل از مدیر بازاریابی فورد بریتانیا Lisa Brankin، فورد موستانگ سر جای خود خواهند ماند و جایی نخواهد رفت.

او بیان داشت:

من می‌توانم به خوبی تصور کنم که مردم به دنبال یک خودرو قدرتمندی چون موستانگ برای تعطیلات آخر هفته هستند. بنابراین عدم تولید یک اتومبیلی با موتور ۸ سیلندر هیچ‌گاه قابل تصور نیست.

ford-mustang-gt-11

به گفته Brankin، فروش دو مدل موستانگ و فوکوس RS نسل‌ششمی بالا بوده و مشتریان با خرید خود نشان دادند که این دو مدل محبوبیت‌شان ادامه‌دار است. فورد همچنین قصد داشته در بخش تحقیق و توسعه روی فناوری رانندگی مستقل نیز فعالیت داشته و بزودی آن را در اتومبیل‌های آینده به کار گیرد.

Brankin درباره فناوری رانندگی مستقل می‌گوید:

برای حداقل یک دهه آینده می‌توانید خودروهای مستقل ما را در خیابان‌ها مشاهده کنید. خودروهای بدون راننده وسایل‌نقلیه‌ای برای آینده دور نیستند و در نزدیکی بازار قرار دارند.

اگرچه تاریخچه تولید فورد موستانگ به ۵۰ سال قبل باز می‌گردد، اما فورد قصد داشته به تولید و فروش آن ادامه داده زیرا می‌داند با وجود چنین خودرو قدرتمندی در بخش اتومبیل‌های با عملکرد بالا، حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.

انتظار می‌رود بزودی شاهد نسل جدید موستانگ با موتور جدید ۸ سیلندر جنرال موتورز باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا