مکمل بنزین
گوناگونخبر

هنگام رانندگی با آلفارومئو جولیا، حواستان به زمان باشد!

زندگی امروز انسان‌ها بیش از پیش با تجملات عجین شده و این روند روز به روز در حال گسترش است. موضوع بسیار مهمی که بسیاری از برندهای خودرو، لباس، ساعت، جواهرات و … به دنبال آن هستند، القاء روح خاص و متمایز بودن به خریداران محصولاتشان است. درواقع ایجاد یک سبک زندگی لاکچری به یکی از اهداف بزرگ اکثر تولید کنندگان تبدیل شده و هرروز شاهد ارائه ایده‌هایی متنوع از سوی آنها به منظور جلب نظر افراد هستیم. یکی از مواردیکه بسیار متداول شده، همکاری شرکت‌های ساعت‌سازی و تولیدکنندگان زیورآلات با خودروسازان است.

arb15us4_012

در این نوع همکاری معمولا یک محصول منحصربه فرد با نقش و نگاری مشابه با خودروی مورد نظر تولید و با قیمتی نسبتا بالا به معرض فروش گذاشته می‌شود. در یکی از این موارد، اخیرا شرکت ایتالیایی آلفارومئو با یک ساعت‌ساز نسبتا تازه کار و نوپای سوئیسی با نام Chronoswiss وارد همکاری شده تا برای خودروی سدان و تازه وارد جولیا، یک ساعت ویژه را تقدیم علاقه‌مندان و در راس آنها، مالکان این خودرو کند. این ساعت جدید Regulator Alfa Romeo Quadrifoglio Edition نام دارد و در سری تولیدات محدود این شرکت ساعت‌سازی قرار گرفته است.

alfa_box_final_v4-1

این ساعت زیبا که فقط قرار است در تعداد ۱۰۰ نمونه تولید شود، به یک قاب فلزی از جنس فولاد ضد زنگ مجهز شده و فرم دایره‌ای شکل آن، دارای قطر ۴۰ میلیمتری است. اگر به صفحه ساعت توجه کنید، درکنار چیدمان جالب عقربه‌های آن، آرم معروف Quadrifoglio با طرح شبدر چهار برگ سبز رنگ که در داخل یک مثلث قرار گرفته، به خوبی خودنمایی می‌کند. اگر جزء طرفداران برند آلفارومئو باشید، حتما می‌دانید که این آرم به‌طور ویژه و انحصاری برای تولیدات با عملکرد بالای این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ch_8723_bk_alfa

به طور مثال نسخه جولیا QV در مقایسه با مدل عادی، از قابلیت‌های عملکردی و قدرت بسیار بالاتری برخوردار شده است. طراح این ساعت اتوماتیک سعی کرده با اعمال چند ظریف کاری همچون استفاده از صفحه فیبرکربنی، درجه ردلاین دورموتور، بند چرمی با دوخت قرمز و قسمت پشت بند قرمز رنگ، به خوبی حال و هوای آلفارومئو جولیا را برای دارنده ساعت زنده کند. قیمت تعیین شده برای این ساعت نسخه تولید محدود، حدودا ۴۰۰۰ هزار دلار است. شرکت Chronoswiss از سال ۱۹۸۳ میلادی فعالیت خودش را در سوئیس آغاز کرده و سالانه با تولید ۷ هزار ساعت دست ساز، درحال رقابت با دیگر برندهای متنوع و مطرح سوئیسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا