Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

دادگاهی شدن برای نوشیدن قهوه قبل از رانندگی!

یکی از شهروندان ۳۶ ساله کالیفرنیا به خاطر رانندگی تحت تاثیر کافئین قهوه به دادگاه فراخوانده شد؛ پنجم اوت سال ۲۰۱۵ میلادی مردی کالیفرنیایی (جوزف شواب) هنگامی که از سر کار به خانه بازمی‌گشت توسط هشدار پلیس به خودروی وی ماشین را به کنار جاده کشاند و پلیس از وی تست مستی را گرفت. به نقل از گاردین یکی از دلایل توقف خودرو توسط پلیس رانندگی نامتعادل بود.

۲۰۱۶۱۲۲۸_caffeien_0

آزمایش آنالیز تنفسی این شهروند کالیفرنیایی نشانی از مصرف الکل نداشت، بعلاوه در آزمایش خون وی استفاده از مواد مخدر مانند مصرف کوکائین، مرفین، کدئین، متامفتامین و یا ماده‌ مخدر دیگری گزارش نشد ولی با این وجود وی روز یازدهم ژانویه سال آینده میلادی به دادگاه فرا خوانده شد. وکیل این پرونده گفت قطعا وی به دلیل استفاده از کافئین دادگاه فراخوانده نشده و دلیل اصلی آن شاید تشخیص نادرست دستگاه‌های اندازه‌گیری بوده زیرا رانندگی وی نرمال نبوده‌است. از طرف دیگر وکیل شواب اعلام کرده که هیچ شواهدی در رابطه با مصرف الکل یا مواد مخدر در تنفس و خون موکلش دیده نشده‌است و من هیچ گزارشی یا مدرکی در رابطه با آزمایش مواد مخدر موکل خود تا روز ۱۸ نوامبر ۲۰۱۵ دریافت نکردم.

در گزارش پلیسی که خودروی وی را متوقف کرده نوشته شده در داخل خودرو پودرهای مکمل غذایی دیده شده که تمام آن‌ها قانونی بوده‌اند. از طرف دیگر اگر دادگاه نتواند این فرد را مجرم بشناسد باید پلیس محلی به وی غرامت بپردازد، ولی بدون شک رانندگی این شهروند محتاطانه نبوده‌است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.