مکمل بنزین
گوناگونخبر

مرسدس بنز AMG-C 63 به زودی آماده عرضه خواهد شد

پس از صحبت‌های فراوان، Mercedes-AMG C63 کوپه نهایتا رویت شد! اخبار واصله نشان می‌دهد که این خودرو برای نمایش عمومی در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت در ماه آینده آماده شده است. این خودرو که برای فروش در تابستان سال آینده ایالات متحده آمریکا برنامه ریزی شده، از لحاظ سخت افزاری و کاربرد چیزی شبیه به C63 AMG سدان این شرکت است اما با کاهش دو درب، از ظاهر اسپرت‌تری برخوردار خواهد بود. بالاخره مرسدس بنز در حال تولید محصولی است که به تواند با رقیبانی چون BMW M3 و M4 رقابت کند و آن‌ها را کنار بزند.

AMG-C63

همان‌طور که انتظار می‌رود، این کوپه آلمانی از یک موتور 4.0 لیتری V8 همراه با دو توربوشارژ، همانند نسخه سدان بهره می‌برد. این موتور که از محصول اسپرت AMG GT قرض گرفته شده است، در مدل پایه‌اش می‌تواند 469 اسب بخار قدرت و 279 پوند فوت گشتاور تولید کند. نسخه C63 S Coupe توان بیشتری دارد و می‌تواند تا 503 اسب بخار قدرت تولید کند.

این قدرت از طریق یک گیربکس اتوماتیک 7 سرعته به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود و با یک مکانیسم استاندارد قدرت متفاوتی را برای C36 فراهم می‌کند. این فرآیند با مکانیسمی الکترونیکی مدل C63 S را نیز فوق‌العاده می‌سازد. مدل اسپرت این محصول از موتور پویاتری برخوردار است که می‌تواند استحکام و قدرت بیشتری را برای این مدل تولید کند.

این کمپانی می‌گوید:

خودروی C63 می‌تواند سرعت 0 تا صد کیلومتر را در 3.9 ثانیه طی کند. مدل اسپرت این محصول یعنی C63 S این عمل را در 3.8 ثانیه انجام می‌دهد. حداکثر سرعت مدل پایه برابر 250 کیلومتر بر ساعت بوده و مدل C63 S می‌تواند تا سرعت 290 کیلومتر بر ساعت حرکت کند.

همچنین کمپانی مرسدس برای نسخه ساده این محصول لوازم جانبی خوبی را در نظر گرفته است تا افرادی که تمایل به خرید مدل S ندارند، با هزینه کمی محصول مورد علاقه خود را تغییر داده و اسپرتش کنند. این لوازم جانبی از لاستیک‌های مخصوص گرفته تا فلاپ‌هایی زیبا را شامل می‌شود.

15c792_027-970x647-c

این خودرو از لحاظ تزیینات داخلی نیز تغییرات خوبی داشته و صندلی‌های جلو آن نیز از طراحی جدیدی برخوردار شده‌اند. این خودرو همچنین دارای فناوری سیستم کمک راننده الکترونیکی است. تکنولوژی‌های جلوگیری از تصادف، برخورد و اعلام خستگی راننده از دیگر قابلیت‌های C63 است.

مرسدس بنز C63 AMG 2017 به طور رسمی در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2015 معرفی خواهد شد و اولین نسخه‌های آن در تابستان سال آینده در ایالات متحده آمریکا به فروش خواهد رسید.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا