مکمل بنزین
خبر

این BMW خاص ۳۴ سال در یک گاراژ مخفی شده بود!

شرکت فروشنده و متخصص آلمانی BMW، یک BMW M1 متعلق به سال ۱۹۸۱ را در انباری پیدا کرده است که ۳۴ سال تمام مشغول گرد و خاک خوردن بوده‌ است.

۱۵۶۷۶۴۵۱_۱۰۹۵۸۱۳۳۶۳۸۶۰۴۰۹_۵۳۱۷۶۴۳۰۵۴۲۹۲۰۵۱۳۶۰_o_easy-resize-com

این شرکت که نامش Mint Classics است می‌گوید: خودرو در یک گاراژ ایتالیایی به حال خود رها شده و از سال ۱۹۸۲ تاکنون کسی آن را لمس نکرده بود. این خودرو هنوز لاستیک‌های فابریک مخصوص سوپرخودروهای تولید شده توسط کارخانه در سال ۱۹۸۰ را به تن دارد و تنها ۷۳۹۲ کیلومتر کارکرده است. (مطابق کیلومتر شمار خودرو)

۱۵۷۲۴۸۵۸_۱۰۹۵۸۱۴۹۴۷۱۹۳۵۸۴_۱۳۴۳۹۱۶۱۰۷۰۹۸۱۲۱۱۱۴_o_easy-resize-com

آنطور که از تصاویر پیداست، M1 قرمز روشن که کشف شده است، لکه‌های مختلفی از آلودگی روی بدنه خود دارد که روی رنگ اصلی خودرو پخش شده‌اند. هچنین داخل و خارج این خودرو با لایه نازکی از گرد و خاک پوشیده شده است. به نظر می‌رسد این خودرو هنوز هم در شرایط خوبی قرار دارد.

Mint Classics می‌گوید که در تلاش است که این خودرو را به شرایط اولش بازگرداند و با توجه به اطلاعات موجود کار زیاد سختی نخواهد بود. توسط یک متخصص داخل و خارج این خودرو به راحتی مانند روز اول خواهد شد اما نکته‌ای که به نظر سخت است این است که اجزایی مانند موتور و گیربکس را مانند سال ۱۹۸۱ به کار بیاندازند.

با اینکه تولید M1، حدود ۳۵سال پیش تمام شد اما این محصول یکی از بهترین خودروهایی تولید شده BMW به حساب می‌آید!

۱۵۷۹۹۸۵۰_۱۰۹۵۸۱۶۸۸۷۱۹۳۳۹۰_۵۶۵۰۵۱۰۵۶۲۳۴۸۰۱۱۷۶۸_o_easy-resize-com

مهدی عالم

دانشجوی مهندسی مکانیک هستم و تا حدی عشق ماشین... امیدوارم مطالبی که براتون می‌نویسم مفید، دقیق، کامل و به روز باشن و در عمل به دردتون بخورن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا