مکمل بنزین
گوناگونخبر

مالکان ولوو از این پس با داشتن اسکایپ ملاقاتشان را از دست نخواهند داد!

اگر شما تاجر یا فردی هستید که اغلب اوقات سرتان شلوغ و روزتان پر از ملاقات‌های پشت سرهم است یا در یکی از شهرهای پرترافیک جهان زندگی می‌کنید بهتر است به فکر خریدن خودرویی از کارخانه ولوو باشید. هفته گذشته ولوو اعلام کرد طی قرارداد همکاری با اسکایپ (نرم‌افزار ارتباطی مایکروسافت) روی خودروهای سری ۹۰ این نرم‌افزار را نصب خواهد کرد و این بدان معناست که به زودی خودروهای جدید S90، V90 و XC90 به این نرم‌افزار ارتباطی مجهز خواهند شد و رانندگان تنها می‌توانند مکالمات صوتی داشته باشند زیرا مکالمات تصویری می‌تواند درصد تصادفات رانندگی را بالا ببرد. یکی از دلایل قرار دادن این اپ در خودروهای ولوو افزایش در دسترس بودن رانندگانی همانند تجار و کسانی که همیشه در جلسات و ملاقات هستند اعلام شده‌است.

imageshandler-ashx

بعلاوه استفاده از اسکایپ باعث افزایش امکانات موجود و لوکس‌تر شدن این برند سوئدی خواهد شد. قطعا خریداران خودرو  ولوو S90 را به بی‌ام‌و سری ۵ یا آئودی A6  تنها به دلیل داشتن نرم‌افزار اسکایپ ترجیح نمی‌دهند اما داشتن اسکایپ قطعا امکانات خودروهای ولوو را افزایش می‌دهد و می‌تواند ملاک خرید برای بعضی از افراد جامعه باشد. دانستن اینکه مالکان این خودروهای جدید چه واکنشی به داشتن این اپ نشان می‌دهند جالب خواهد بود و از طرف دیگر مالکان سری ۹۰ ولوو نمی‌توانند عذر و بهانه در ترافیک بودن و در دسترس نبودن را برای شما بیاوردند زیرا با اضافه شدن این تکنولوژی به خودروهایشان همیشه در دسترس خواهند بود؛ البته داشتن این اپ ممکن است دردسرهایی مانند کار نکردن و قطع شدن تماس برای راننده داشته باشند.

imageshandler-ashx-2

ولوو هنوز تاریخ دقیق نصب اسکایپ بر روی خودروهایش را اعلام نکرده اما از آنجایی که نسخه پایدار نرم‌افزار آماده است دیگر زمان چندانی برای نصب لازم نخواهد بود؛ بعلاوه ولوو حرفی درباره در اختیار قرار دادن اسکایپ به خودروهای سری ۹۰ موجود در بازار نزده‌است ولی پیش‌بینی شده که این اپ در اختیار تمام دارندگان این سری خودروها قرار خواهد گرفت.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا