Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شاسی‌بلند برانکو سال ۲۰۲۰ و تراک رنجر سال ۲۰۱۹ تولید می‌شوند!

بعد از سالها شایعات درباره آمدن نسل جدیدی از فورد برانکو (Ford Bronco)، حالا رسما این کارخانه آمریکایی روز دوشنبه گذشته در نمایشگاه خودرو دیترویت تایید کرد که تولید مدل‌های شاسی‌بلند برانکو و رنجر را دوباره برای آمریکای شمالی شروع می‌کند. جو هنریچ (رئیس فورد در آمریکا) در گفتگوی خبری‌اش گفت: ما درخواست‌های زیاد و واضحی از سوی مشتریان برای تولید این دو مدل داشته‌ایم. مشتریان ما نسل جدیدی از خودروها را می‌خواهند که کاربردی‌تر و در عین حال رانندگی با آن برایشان لذت‌بخش باشد. فورد رنجر (Ford Ranger) در واقع برای خریدارانی است که به دنبال خودرویی با قیمت منصفانه، کاربردی، نیرومند و قابل مانور دادن هستند؛ از طرف دیگر برانکو شاسی‌بلند سایز متوسط ۴*۴ برای ماجراجویانی که به دنبال هیجان در جاده‌های بیرون شهر ساخته می‌شود.ranger-logo

در چندین ماه گذشته فورد به سر خط خبرهای جهان با انتقادهای دونالد ترامپ آمد و حالا این کارخانه تصیمیم دارد که خط تولیداتش مانند فورد فوکس (Ford Focus) و C-Max را از مکزیک به داخل ایالات متحده آمریکا بیاورد. این دو مدل هم به نظر می‌رسد در خط تولیدی قبلی‌شان شهر واین (Wayne) واقع در ایالت میشیگان تولید بشوند. برانکو بین سال‌های ۱۹۶۶ الی ۱۹۹۶ به مدت سی سال تولید شد و فورد توانست در این مدت ۵ نسل از این خودرو را به بازار جهانی معرفی کند؛ بعلاوه فورد رنجر هم در مدل‌های مختلف بین سالهای ۱۹۸۳ الی ۲۰۱۲ در کشورهای مختلف جهان تولید شد.

ranger_01_rtmoving_hr

خط تولید شاسی‌بلند برانکو از سال ۲۰۲۰ میلادی دوباره وارد محصولات تولیدی فورد می‌شود؛ در حالیکه پیکاپ تراک رنجر یک سال زودتر از برانکو به خط تولید این کارخانه آمریکایی می‌پیوندد. خبر مربوط به برانکو و رنجر کمی بعد از اعلام خبر ۱۳ مدل برقی فورد منتشر شد. در نمایشگاه خودرو دیترویت این کارخانه‌ آمریکایی اعلام کرد در ۵ سال آینده ۱۳ خودروی برقی برای بازار جهانی تولید می‌کند که شامل مدل‌های موستانگ هیبریدی، F-150 هیبریدی و مدل مرسوم پلاگین هیبریدی برای F-150 می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.